رندرهای هواوی P60 پرو منتشر شد

سال گذشته بود که هواوی از سری میت ۵۰ رونمایی کرد؛ از همان زمان شایعاتی مبنی بر عرضه دو نمونه پرچمدار منتشر شده بود. براساس اطلاعاتی که به بیرون درز کرده بود، متوجه شدیم که قرار است هواوی تا ماه مارس یعنی اسفندماه از دو سری پرچمدار رونمایی کند.

موبنا – این دو سری پرچمدار شامل سری هواوی P60 و میت ۶۰ هستند که براساس جدیدترین نوآوری‌ها ساخته شده‌اند. تاکنون اطلاعات مختلفی از گوشی هواوی P60 پرو منتشر شده، در حال حاضر نیز چند رندر از این گوشی در فضای وب قرار گرفته است.

در این رندرها مشاهده می‌کنیم که صفحه نمایش سری پرو از نوع خمیده بوده و ماژول دوربین نیز به صورت عمودی طراحی شده که در گوشه پنل پشتی قسمت چپ آن جای گرفته است. احتمالا اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش اولد ۶.۶ اینچی با وضوح QHD+ و پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی تعبیه شده باشد.

در شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود، مشخص شد که هواوی P60 پرو به تراشه نسل اول اسنپدراگون ۸+ مجهز شده که از فناوری ۵G استفاده نمی‌کند. ولی حالا طبق اطلاعات جدید، تراشه به کار رفته در این مدل از نوع تراشه نسل دوم اسنپدراگون ۸ کوالکام خواهد بود که از فناوری ۵G نیز بهره خواهد برد.

رندرهای هواوی P60 پرو منتشر شد

روی ماژول دوربین، لوگوی XMAGE دیده می‌شود. این برند در تصویربرداری داخلی با هواوی مشارکت دارد. دوربین‌های پنل پشتی شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی از دیگر امکانات این مدل خواهد بود.

هواوی موفق شده به مجوز IP68 و حفاظت در برابر گرد و غبار دست یابد. با این استانداردها، به راحتی می‌توان گوشی را تا عمق ۵ فوتی به مدت ۳۰ دقیقه در آب نگه داشت، بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به آن بود.

هواوی گفته که در آینده باید منتظر تصاویر جدید و موثق‌تری از دو مدل میت ۶۰ و هواوی P60 باشیم.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا