جرات رهایی داشته باش تا ثروتمند شوی

رها کن بره هر چیزی که تو رو از جلو رفتن بازنگه داشته. رها کن بره هر چیزی که امید رو تو وجودت کمرنگ کرده. رها کن بره هر چیزی که اجازه نمیده تو با بهترین حالت بجنگی. رها کن بره هر چیزی که اشتیاق رو در تو تقویت نکنه.

اره لازمه یه جایی نا امید شی و رها کنی تا حالت خوب بشه تا برسی، تا بدرخشی، تا بگی شجاعت به خرج دادم حالا برو از هر چیزی که لازمه قطع امید کن هر چیزی رو که مانعه رها کن، آزاد شو من اینجام تا بیای باهم بجنگیم برای رویاها، برای هدفها شکست هرگز نمیتونه بر من غلبه کنه اگه اراده‌ی من واسه موفقیت به اندازه‌ی کافی محکم باشد. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

پسته خندان ایرانی

امروزه تولید کنندگان با دستگاه های بروز و پیشرفته بدون دخالت دست اقدام به مغز کردن پسته خندان ایرانی پرداخته اند که به صورت کاملا بهداشتی و استرلیزه بسته بندی و روانه ی بازار می شود.

این پسته ها زیر نظر وزرات بهداشت بوده و دارای نشان استاندارد از سوی این مرکز می باشند. پزشکان معتقد هستند یک مشت مغز پسته خام می تواند یک میان وعده ی بسیار مقوی برای سلامت انسان به شمار رود که ارزش غذایی آن مانند یک وعده ی کامل به حساب می آید. همچنین پسته می تواند به کاهش گلوکز بدن و کربوهیدرات بسیار موثر بوده و برای بیماران دیابتی مفید و مغذی باشد و این محصول می تواند انسولین خون را در بدن کنترل و از بالا و پایی رفتن قند خون پیش گیری کند.

جرات رهایی داشته باش تا ثروتمند شوی

قیمت پسته خندان

برای آگاهی از قیمت پسته خندان و میزان موجودی محصولات ما به صورت روزانه می توانید از طریق سایت شرکت یا استوری های پیج اینستاگرام و هایلایت موجودی، دیدن فرمایید یا با ما تماس بگیرید.

پسته خندان به صورت خندان و رنگ پوست مناسب و دارای مغزی سبز و درشت می باشد و پسته در کشور ایران به دلیل جو آب هوایی مناسب این محصول بسیار کشت و برداشت می شود و به دلیل طعم بی نظیر دارای مشتریان بسیاری می باشد.

جرات رهایی داشته باش تا ثروتمند شوی

شیرینی پسته خندان

شیرینی پسته خندان به دلیل پروتئین گیاهی غنی از عناصر مهم بوده که علاوه بر آهن سرشار از پتاسیم منیزیوم کلسیم و فیبر است. اطباء سنتی این محصول را برای تسکین سرفه و آرامش قلب به افراد توصیه می کنند و می تواند به کاهش استرس و اضطراب در کودکان بسیار کمک کند.

این مجموعه یکی از مراکز مهم است که چندین سال است در باغات کشور به کشت پسته ارگانیک با کیفیت مشغول می باشد.

جرات رهایی داشته باش تا ثروتمند شوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا