راز مخفی میلیونر شدن که از آن بی خبرید

سرمایه گذاری کردن بر روی خودمان را می توان نوعی خویشتن دوستی دانست. زمانی که شما خودتان را دوست داشته باشید و برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران نیز به شما احترام می گذارند و شما را دوست خواهند داشت. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

خرما مضافتی مرغوب

قیمت خرما مضافتی مرغوب با توجه به کیفیتهای آن متفاوت می باشد، این نوع از خرماها بهترین گزینه و انتخاب برای مادران باردار و زنان شیرده است.

زیرا با مصرف به اندازه این محصول مواد معدنی مورد نیازشان به راحتی برطرف می شود و همچنین باعث تقویت و سلامت بدن مادر و جنین می شود.

به افرادی که به مدت طولانی در محیطهای کاری هستند و انرژیشان را ممکن است طی فعالیتهای روزانه از دست بدهند توصیه می کنیم تا همیشه مقداری خرما مضافتی در کیف و یا کشو خود داشته باشند.

تا در مواقع نیاز از آن مصرف نمایند این محصول دارای قند طبیعی است که باعث متعادل کردن قند در بدن و سطح انرژی می شود.

راز مخفی میلیونر شدن که از آن بی خبرید

خرمای بدون هسته

از بهترین نوع خرماهای ایرانی، خرمای بدون هسته است که از طعمی مطلوب برخوردار بوده و خواص شگفت انگیزی به همراه دارد.

خرما از میوه های بسیار ارزشمند و پرفایده است که از گذشته تاکنون به مصرف آن بسیار تاکید شده و مدام خواص و فواید آن به ما گوشزد شده است.

به دلیل آب و هوای مطلوب و مناسب در شهرهای جنوب ایران، کشور‌ ما از بهترین مراکز تولید کننده انواع خرما در جهان محسوب می شود.

شهرهای جنوبی کشور با تولید بیش از یک میلیون تن خرما، سالانه حجم زیادی از خرمای مصرفی جهان را، تامین می کنند.

در میان انواع خرماهای ایرانی، خرما پيارم بدون هسته را می توان از محبوب ترین و البته گران ترین نوع خرماها برشمرد، این محصول با نام های خرما مریمی و خرما شکلاتی نیز شناخته می شود.

راز مخفی میلیونر شدن که از آن بی خبرید

خرما شاهانی خشک

برای اطلاع از قیمت دقیق خرید و فروش روز خرما شاهانی خشک شما می توانید به سایت های مربوطه به این محصول مراجعه نموده و اطلاعات لازم را کسب نمائید.

معمولا فروش روز این نوع از خرما ها در جنوب کشور بیش تر می باشد و بیشتر طبع گرم دارد و مصرف زیاد آن می توان برای کبد انسان مضر باشد.

تمامی کسانی که از طبع گرم خرما ناراضی هستند می تواند بعد از مصرف خرما و استفاده از فواید آن عرقیجاتی مانند کاسنی استفاده نمایند تا طبع گرم خرما را مهار کرده و موجب سلامت کبد شود.

خرما شاهانی را برخی از افراد به صورت تر و برخی دیگر به صورت نیمه تر مصرف می نمایند.

اما عده ی دیگر از افراد می باشند که این خرما را به‌ صورت خارک استفاده می‌کنند که آن نیز کاملا شیرین است و کمی مزه گسی دارد.

راز مخفی میلیونر شدن که از آن بی خبرید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا