شاسی بلند ۷۵ هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! (+عکس)

آی ام ال اس۷ یا ژیجی ال اس۷ شباهت زیادی به استون مارتین دی بی اکس استریت-سیکس دارد که اتفاقا این استون مارتین ویژه بازار چین است. معرفی گرگ چینی استون را اینجا بخوانید.

موبنا –  آی ام موتورز(IM Motors) نام خودروساز چینی است که در چین با برند ژیجی موتورز نیز شناخته می شود. این برند حاصل همکاری بین سایک موتور، ژانگ جیانگ های-تک و گروه علی بابا است. نام IM مخفف “Intelligence in Motion” است.

این برند فعالیت خود را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در شانگهای قرار دارد. ۵۴ درصد سهم کمپانی در اختیار سایک موتور، ۱۸ درصد در اختیار علی بابا و ۱۸ درصد نیز مربوط به ژانگ جیانگ های-تک می شود.

پیش از این سدان بسیار باکیفیت ژیجی ال۷ را از این برند معرفی کرده ایم که جزئیاتش اینجا در دسترس است. آی ام ال اس۷ از منظر ابعاد برابر با ۵۰۴۹ میلیمتر در طول، ۲۰۰۲ میلیمتر در عرض و ۱۷۳۱ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۳۰۶۰ میلیمتر است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، آی ام ال اس۷ یا ژیجی ال اس۷ شباهت زیادی به استون مارتین دی بی اکس استریت-سیکس دارد که اتفاقا این استون مارتین ویژه بازار چین است. معرفی گرگ چینی استون را اینجا بخوانید.

آی ام ال اس۷ در بازار چین از ۵۱۵۰۰ تا ۷۳۵۰۰ دلار قیمت دارد.

آی ام ال اس۷ 

این شاسی بلند الکتریکی در دو نسخه تک موتور الکتریکی(روی محور عقب) ۳۴۰ اسب بخاری یا تمام چرخ محرک ۵۷۸ اسب بخاری عرضه می شود. انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری ۹۰ کیلووات ساعت تامین می شود که برد حرکتی ۶۱۵ کیلومتر در نسخه دو موتور و ۶۷۵ کیلومتر در نسخه تک موتور را در اختیار ژیجی ال اس۷ قرار می دهد.

کابین را شاید بتوان جز بهترین های بازار جهانی دانست که مجموعا ۳۹ اینچ نمایشگر در کنسول جلو و یک نمایشگر ۱۲.۸ اینچی را در ابتدای کنسول میانی میزبانی می کند. روی فرمان نیز دکمه های تاچ کنترل مشاهده می شود که شباهت زیادی به محصولات تسلا دارد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا