چهار ویژگی گلکسی Watch5 سامسونگ که بازدهی روزانه را افزایش می‌دهد

بهره‌مندی از قابلیت‌های متنوع ساعت‌های هوشمند تنها به زمان ورزش و تمرینات آن محدود نیست و این دستگاه‌ها چنانچه به سایر گجت‌های هوشمند متصل شوند، می‌توانند تجربه‌ای سریع و راحت از انجام کارهای روزمره را در دسترس کاربران خود قرار دهند.

موبنا – ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ سامسونگ چند سالی است که به عنوان یکی از اجزای اصلی و کلیدی اکوسیستم گلکسی شناخته می‌شوند و به دستگاه‌هایی با کارآیی و مقاومتی بالا بدل شده‌اند. گلکسی‌های Watch5 و Watch5 Pro جدیدترین مدل‌ از ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستند که سال ۲۰۲۲ وارد بازارهای جهانی شدند.

این ساعت‌های هوشمند با داشتن قابلیت‌هایی پیشرفته و نوآوری‌های گسترده تجربه‌ای کم‌نظیر از کار با ساعت‌های هوشمند را در اختیار کاربران می‌گذارند. در ادامه به بررسی چهار قابلیت کاربردی ساعت‌های گلکسی Watch5 سامسونگ پرداخته‌ایم که می‌توانند تجربه‌ای سریع و راحت از انجام کارهای روزانه را ارائه دهند.

چهار ویژگی گلکسی Watch5 سامسونگ که بازدهی روزانه را افزایش می‌دهد

۱-‌ شروع به کار

هنگامی که گلکسی Watch را برای اولین بار روشن می‌کنید، تا زمانی که گوشی نزدیک و بلوتوث فعال باشد، دستگاه به طور خودکار به گوشی هوشمند گلکسی شما متصل می‌شود. اگر در اتصال خودکار این دو دستگاه به مشکل برخوردید، در گوشی به برنامه Galaxy Wearable بروید و ساعت خود را به شکل دستی (manual) پیدا کرده و به گوشی متصل کنید. همه چیز از طریق حساب سامسونگ شما همگام‌سازی می‌شود پس تلفن و ساعت شما، اطلاعات یکسانی را با هم به اشتراک خواهند گذاشت.

هنگامی که ساعت هوشمند خود را راه‌اندازی و تنظیم کردید، چند دقیقه وقت بگذارید تا با سفارشی‌کردن صفحه ساعت براساس برنامه‌ها و اطلاعاتی که در حین کار نگاهی سریع به آن‌ها می‌اندازید، کار خود را راحت‌تر کنید.

 

۲- تنظیم نوتیفیکیشن

گلکسی Watch به عنوان مکمل گوشی هوشمندتان، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نیاز به سوئیچ‌کردن‌های متعدد، کارهای بیشتری انجام دهید. به جای اینکه مجبور باشید مرتب تلفن همراه خودتان را چک کنید، نوتیفیکشن‌های گوشی به راحتی و سرعت بر روی صفحه نمایش گلکسی Watch5 قابل دریافت هستند. در اینجا دقت کنید که نوتیفیکشن‌های ساعت را به شکلی انتخاب کنید که موجب حواس‌پرتی شما نشود و صرفا به‌روز‌رسانی‌های مفید به شکل پیوسته اطلاع داده شود. به شکل معمول، برنامه‌های ایمیل، پیام‌رسان‌ها و تقویم، انتخاب‌های خوبی برای دریافت نوتیفیکیشن در محل کار هستند. ولی اگر انتخاب‌های دیگری هم مدنظرتان بود، حتما گزینه‌های مختلف را امتحان کنید تا به بهترین چیدمان و راحت‌ترین کارایی برسید.

اگر زمانی حس کردید که نیاز دارید تا نوتیفیکیشن‌های کمتری را از  ساعت‌ هوشمندتان دریافت کنید، مجبور نیستید که همه تنظیمات را به شکل جداگانه یا دائمی غیرفعال کنید. شما به راحتی می‌توانید ساعت خود را از منوی تنظیمات روی Do Not Disturb تنظیم کنید یا اگر در حال انجام کاری هستید که به تمرکز کامل نیاز دارد، این گزینه را به شکل همزمان بر روی ساعت و تلفن‌تان همگام‌سازی کنید. با  استفاده از ویژگی Theater Mode، نه تنها می‌توانید نوتیفیکشن‌های گوشی را خاموش کنید، بلکه نمایشگر را تاریک کرده و دستورات حرکتی را غیرفعال کنید. این حالت برای جلسات کاری ایده‌آل است که دریافت مرتب نوتیفیکیشن روی صفحه شما احتمال دارد حواس دیگران را پرت کند.

چهار ویژگی گلکسی Watch5 سامسونگ که بازدهی روزانه را افزایش می‌دهد

۳- صحبت‌کردن و پیام‌دادن

در طول روز و در محل کار معمولا تماس‌ها و پیام‌های نسبتا زیادی بین همکاران برقرار می‌شود. در این شرایط، شما با گلکسی Watch می‌توانید به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید و از همان طریق، پیام‌ ارسال کنید. علاوه بر این، این ویژگی به شما کمک می‌کند زمان کمتری را به چک‌کردن گوشی، که عموما یک ویژگی مثبت در محل کار به شمار می‌رود، اختصاص دهید.

اگر چه که این ساعت دارای میکروفون داخلی نیز است، بسیاری از کاربران گلکسی Watch یک جفت گلکسی Buds هم در کنارش تهیه می‌کنند. با دریافت نوتیفیکیشن‌های تلفن همراه روی ساعت، دیگر هیچ تماس مهمی را از دست نخواهید داد. گلکسی‌های Watch5 و Watch5 Pro راه‌های مختلفی برای پاسخ به پیام‌های متنی در اختیار شما قرار می‌دهند. کافیست روی پیام دریافتی (یا اپلیکیشن پیام‌ها) ضربه بزنید، پس از آن می‌توانید پاسخ خود را به شکل صوتی ضبط و ارسال کنید یا اینکه با دستخط خود متنی را بنویسید تا به متن تبدیل و ارسال شود و یا از کیبورد ساعت را انتخاب کنید.

چهار ویژگی گلکسی Watch5 سامسونگ که بازدهی روزانه را افزایش می‌دهد

۴- کار روزمره

هر ثانیه، برای افزایش بهره‌وری زندگی مهم است. گلکسی Watch به شما این امکان را می‌دهد که یک زندگی سراسر متصل و هماهنگ را تجربه کنید، بدون اینکه لحظه‌ای را از دست بدهید. با این ویژگی، ثانیه‌ها، دقایق و حتی ساعت‌های زیادی به طول روزتان اضافه خواهد شد. شما با تبدیل‌شدن به یک کاربر حرفه‌ای گلکسی Watch، می‌‎توانید تنظیمات ساعت خود را با میانبرها، برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک دکمه کناری برای ضبط صدا برای یادداشت‌برداری، یا استفاده از Google Assistant برای اینکه دست‌تان درگیر نشود، تعریف کنید.

یک روز پر از سفر و رفت‌و‌آمد در انتظارتان است؟ در تنظیمات خود، به حالت صرفه‌جویی در انرژی بروید یا به سادگی روی آیکون باتری در پنل سریع ضربه بزنید تا حالت ذخیره مصرف، فعال شود و شما بتوانید زمان‌ بیشتری از دستگاه خود استفاده کنید. وقتی ساعت‌تان از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل است، نوتیفکیشن‌های ضروری تلفن و پیام‌هایتان به همراه دیگر اعلان‌ها از طریق برنامه‌هایی که به اتصال Wi-Fi نیاز ندارید، به راحتی در اختیار شما خواهند بود. شارژر ساعت‌تان را فراموش کرده‌اید؟ از Wireless Powershare در دستگاه سری گلکسی S یا Z برای شارژ ساعت استفاده کنید.

وقتی زمان انجام تمرینات ورزشی فرا می‌رسد، می‌توانید با خیال راحت گوشی تلفن همراه خود را در جایی از خانه بگذارید و در خانه به تمرینات بپردازید. ساعت شما همه چیزهای موردنیاز (از نوتیفیکیشن تا قابلیت‌های تماس و البته پخش موسیقی در گلکسی Buds) را در اختیارتان قرار می‌دهد. گلکسی Watch، دنیایی از ابزارهای سلامتی را در دسترس شما می‌گذارد که می‌توانید برای افزایش بهره‌وری، حفظ سلامتی و انگیره در محیط کار و ورزش، از آن کمک بگیرید. با ساعت هوشمند سامسونگ، خواب شما هم بهتر خواهد بود. زمانی که روز به سمت انتها می‌رود و انرژی شما کمتر می‌شود، حتما ساعت خودتان را روی حالت Bedtime تنظیم کنید تا از یک استراحت باکیفیت لذت ببرید و فردا هم به اندازه امروز، پرانرژی باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا