کایی کونلون: معرفی شاسی بلند فول امکانات جدید از چری (+عکس)

کایی کانلون ۲۰۲۳ در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و… محصولی قابل توجه به نظر می رسد.

موبنا کووین اتو(Cowin Auto) نام برند خودرویی است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس و ۴۹ درصد سهام آن در اختیار چری اتومبیل چین قرار دارد. از این رو شباهت محصولات آن با تولیدات چری چندان جای تعجب ندارد.

مدتی قبل اخباری مربوط به تغییر نام کووین به کایی منتشر شد و محصولات آینده این برند نیز معرفی شد که اینجا برای مطالعه در دسترس قرار دارد اما ظاهرا در برخی بازارها برند کووین همچنان فعالیت خود را ادامه می دهد. اکنون اطلاعات و تصاویر بیشتری از کووین یا کایی کونلون منتشر شده است.

کونلون در بازار چین از ۱۵۷۰۰ تا ۲۳۵۰۰ دلار قیمت دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، کانلون ۲۰۲۳ در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و… محصولی قابل توجه به نظر می رسد.

کایی کونلون

کایی کونلون از منظر ابعاد برابر با ۴۷۳۸ میلیمتر در طول، ۱۹۶۸ میلیمتر در عرض و ۱۷۰۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۲۰ میلیمتر است. وزن خودرو ۱۶۶۰ و ۱۷۵۰ کیلوگرم است.

برای پیشرانه کایی کونلون از نمونه ۱.۶ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۱۹۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر استفاده شده است. ظرفیت باک ۶۰ لیتر و بیشینه سرعت ۱۹۶ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

یک تریم با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ نیز برای کونلون قابل سفارش است که برابر با ۲۵۴ اسب بخار خروجی و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می شود.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۸ و ۲۰ اینچی با توجه به تریم نصب می شوند.

کونلون/ کابین و ایمنی

هنگام مشاهده کابین، اولین موردی که جلب نظر می کند نمایشگر بزرگ ۱۲.۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی با طراحی تبلتی است. از دیگر ویژگی های کابین باید به نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، شارژر بی سیم، سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، درب صندوق باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی به همراه حافظه، استراحتگاه دست هر دو ردیف، صندلی ردیف سوم ۲ تایی، پاور ویندوز هر دو ردیف، اسکاری روف پانورامیک، آینه های الکتریکی مجهز به گرم کن/تاشوی خودکار، سنسور باران و برف پاک کن عقب اشاره کرد.

در بخش ایمنی، تریم پرچمدار مجهز به سطح ۲ رانندگی خودران است. از ویژگی های این قسمت باید به: کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ئی بی دی، دستیار ترمز، ترمز اضطراری، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز پارک اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، نور بالا و پایین تطبیقی، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ کامل به جز جانبی ردیف عقب و… اشاره کنیم.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا