صفحه جدید زندگی ات را با کلاسور ورق بزن

اگر رویای ثروتمند شدن دارید و می خواهید به فردی ثروتمند تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنم محصول کلاسور را برای شغل آینده خود در نظر بگیرید زیرا می تواند سود های بسیاری به فروشندگان خود برساند برای آشنایی بیشتر با این محصول و نمونه های پر سود آن و این حیطه ی کاری جذاب تا انتهای مطلب با ما باشید.

کلاسور صد برگ

کلاسور های صد برگ از لحاظ تعداد حلقه ها باهم متفاوت اند و کلاسور هایی با حلقه های کوچک بیشتر مورد پسند مردم قرارگرفته است و عرضه آن نیز در بازار بیشتر است کلاسور صد برگ گنجایش صد برگ کاغذ را دارد کلاسور در سایز های مختلفی تولید می‌شوند کلاسورهای A4_A5_A3 که محبوب ترین و پرطرفدار ترین آن ها کلاسور های A4 است.

دانشجویان دانش آموزان معلمان و شاغلان و حتی افراد خانه دار نیز از کلاسور های صد برگ استفاده می کنند کلاسور در واقع نگه دارنده و مرتب کننده برگه ها است کلاسور ها به خاطر کیفیت بالایشان دارای طول عمر زیادی هستند و به خاطر سهولت در استفاده بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد.

صفحه جدید زندگی ات را با کلاسور ورق بزن

کلاسور دخترانه فانتزی

شما می توانید برای خرید کلاسور دخترانه فانتزی با توجه به انواع مختلفی که وجود دارد انواع مختلف کلاسور دخترانه فانتزی را در بازار بیابید گزینه های زیادی در اختیار دارید اما این ممکن است برای افراد ناآشنا کمی سخت باشد.

قیمت کلاسور دخترانه فانتزی در بازار به چندین عامل از جمله نوع و جنس جلد آننوع طرح جلد نوع میله های حلقه ابعاد و اندازه کلاسوربستگی دارد که هر کدام از اینها طبق بحث های گذشته دنیای متفاوتی دارد بازه قیمتی این محصول در بازار و فروشگاه ها ۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان میباشد به طور کلی شما انواع مختلف این کلاسورهای فانتزی دخترانه را می توانید در سایت ما با مناسب ترین قیمت مشاهده نمایید.

صفحه جدید زندگی ات را با کلاسور ورق بزن

کلاسور شفاف

همانطور که مستحضر هستید قیمت کلاسور شفاف به سایز و اندازه آن بستگی دارد و همچنین به جنس طلقی که به عنوان طلق شفاف بر روی این محصول تعبیه شده است تاثیر گذار است اما نگران نباشید شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر خود در زمینه قیمت کلاسور شفاف و نوع آن ها با شماره تلفن هایی که ما در سایت گذاشته ایم تماس بگیرید.

قیمت این محصولات حدودا از ۴۰ الی ۲۵۰ هزار تومان بر اساس تعداد برگه و جنس آن متفاوت است تا به راحتی از قیمت عمده و تکی محصول مطلع شده و سپس با خیال راحت خرید خود را تکمیل نمایید حال می خواهیم راهنمایی های لازم در خرید کلاسور شفاف را ذکر کنیم بهتر است قبل از خرید نوع کلاسور مدنظر خود را انتخاب کنید به صورتی که معمولاً کلاسور ها به دو نوع تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارد.

صفحه جدید زندگی ات را با کلاسور ورق بزن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا