افزایش قدرت تصمیم گیری من با این ترفند

قدرت تصمیم گیری از جمله مهارت های ثروتسازی است که در جریان مداوم تجارت و فروش به دست خواهد آمد. من با تجارت محصولاتی بی نظیر که در ادامه برای شما معرفی خواهم نمود به این مهم دست پیدا کردم.

آنژیوکت

آنژیوکت ها با توجه به نوع کاربرد در انواع مختلفی از اندازه ها تولید می شوند که معمولا توسط کد گذاری رنگی این محصولات قابل تشخیص اند.

آنژیوکت دارای گیج های مختلفی از جمله: ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۲ می باشد که این مشخصه در کنار طول سوزن مشخص کننده نوع تزریق، نوع مایعات و سن و سال بیمار است.

مثلا برای کودکان و افراد با رگ های نازک و حساس از نازک ترین سوزن های موجود استفاده می شود، همچنین از مشخصات این محصول یکبارمصرف، استریل و غیر سمی است.

از دیگر خصوصیات این محصول امکان تزریق همزمان چند دارو است که سبب فشار درد و رنج کمتری به بیماران می شود.

در بیمارانی که امکان بلع از آنها سلب شده است، با استفاده از آنژیوکت ها میتوان سرم های غذایی تزریق کرد، و با ماندگاری طولانی در بدن بیمار از سوراخ شدن چندباره پوست جلوگیری میکند.

افزایش قدرت تصمیم گیری من با این ترفند

آنژیوکت خاکستری

آنژیوکت خاکستری بدنه ای پلاستیکی دارد که یک سمت آن سوزن و سمت دیگر آن محل تزریق دارو است، بر روی بدنه آنژیوکت خاکستری نیز یک مجرای دیگر وجود دارد که به منظور تزریق دارو به سرعت پایین استفاده می شود.

سوزن انژیوکت از فلزی ضد حساسیت تولید شده است که سر تیزی دارد و طول آن حدودا ۵ سانتی متر است، بزرگ بودن سوزن این محصول باعث شده است تا از آن بتوان برای رگ گیری عروق بزرگ استفاده کرد.

از طرفی دیگر قطر داخلی سوزن انژیوکت بزرگ است و به واسطه آن می توان تزریق را با سرعت بالایی انجام داد.

گفتنی است آنژیوکت خاکستری در بسته بندی کاملا بهداشتی عرضه می شود.

افزایش قدرت تصمیم گیری من با این ترفند

آنژیوکت پزشکی

به طور کلی باید گفت که آنژیوکت ها کاربردهای مختلفی در پزشکی دارند و پزشکان از آنها برای نمونه گیری از خون و تزریق دارو ها و مایعات مختلفی مانند سرم ها استفاده می نمایند.

از مشخصات اصلی آنژیوکت پزشکی به طور کاملا عامیانه می توان به این نکته اشاره کرد که این وسیله شبیه آمپولهای تزریق می باشد که دارای یک سوزن است که از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

یکی از ویژگی های اصلی آنژیکوت ها این است که به راحتی درون رگ قرار می گیرد و با لایه ای از سیلیکون در درون رگ ماندگار می شود تا بیمار دردی احساس نکند و به طور کلی معمولا در دست یا قسمت ساعد دست از آنها استفاده می شود.

افزایش قدرت تصمیم گیری من با این ترفند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا