چری QQ Unbounded Pro؛ کوچک و جدید با خدمات ابدی! (+عکس)

چری QQ Unbounded Pro با این ابعاد، به یک خودروی بسیار مناسب برای شهرهای شلوغ تبدیل می شود که نه مشکل جای پارک برای سایر ماشین ها ایجاد می کند و نه خودش جای پارک کم می آورد!

موبنا – یکی از جدیدترین محصولات چری در چین، خودرویی جمع و جور از خانواده کیو کیو با نام کامل QQ Unbounded Pro است که برچسب قیمت ۱۳۲۰۰ تا ۱۷ هزار دلار را همراه خود دارد.

نکته جالب آنکه، چری برای خودروی QQ Unbounded Pro خدمات پس از فروش لایف تایم بدون محدودیت کیلومتر ارائه می دهد.

این دو درب کوچک در کلاس هاچ بک چری قرار دارد و از منظر ابعاد برابر با ۳۴۰۲ میلیمتر در طول، ۱۶۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۱۶۰ میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین ۱۲۰ میلیمتر محاسبه شده است. با این ابعاد، کیو کیو جدید به یک خودروی بسیار مناسب برای شهرهای شلوغ تبدیل می شود که نه مشکل جای پارک برای سایر ماشین ها ایجاد می کند و نه خودش جای پارک کم می آورد!

وزن خالص QQ Unbounded Pro از ۹۷۰ تا حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه از موتور الکتریکی ۵۵ کیلوواتی(۷۴ اسب بخار) با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری لیتیمی که حدود ۳۰ کیلووات ساعت ظرفیت دارد، تامین می شود. زمان لازم برای شارژ این باتری با شارژر ساده حدود ۱۰ ساعت محاسبه شده است.

بیشینه سرعت نیز ۱۲۰ کیلومتر برساعت است. در بخش جعبه دنده نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو نصب شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه ۱۶ اینچی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.

چری QQ Unbounded Pro

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، کابین طراحی ساده و جذابی دارد. البته فناورانه ها شامل نمایشگر تبلتی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر بخش شاخص این فضا محسوب می شوند.

از امکانات کابین می توان به: سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نورپردازی مالتی کالر، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، یو اس بی، شارژر بی سیم، پشتیبانی از فرمان های صوتی، استراحتگاه دست ردیف جلو، گرم کن فرمان، پاور ویندوز جلو، اسکای روف پانورامیک ثابت، سنسور باران و… اشاره کرد.

در رابطه با ویژگی های ایمنی چری کوچک باید به: کروز کنترل ثابت، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس و ایربگ اشاره کنیم.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا