Sehol X8 Plus؛ شاسی بلند جدید سی هاو با پشتیبانی JAC (+عکس)

سی هاو در بازار چین یک شاسی بلند جدید با نام اکس۸ پلاس را وارد طرح فروش کرده که از ۱۴۶۰۰ تا حدود ۲۱ هزار دلار قیمت دارد.

موبنا – یکی از برندهای جوان خودروسازی در کشور چین با نام Sehol شناسایی می شود که در واقع حاصل همکاری سئات و جک فولکس واگن است. این برند توسط چینی ها سی هاو تلفظ می شود. محصولاتی از سی هاو را معرفی کرده ایم که در لینک های زیر می توانید مطالعه کنید:

سی هاو در بازار چین یک شاسی بلند جدید با نام اکس۸ پلاس را وارد طرح فروش کرده که از ۱۴۶۰۰ تا حدود ۲۱ هزار دلار قیمت دارد.

این شاسی بلند ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر(هر کدام زودتر باشد) توسط تولیدکننده گارانتی شده است.

اکس۸ پلاس از منظر ابعاد برابر با ۴۸۲۵ میلیمتر در طول، ۱۸۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۸۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۳۰ میلیمتر است. فاصله از سطح زمین ۱۷۰ میلیمتر و وزن خالص از ۱۶۶۰ تا ۱۶۷۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

در قسمت دماغه و چراغ های اصلی طراحی سنگینی را مشاهده می کنیم که خودروساز تلاش کرده با افزایش جزئیات و بهبود گرافیک داخلی، در همان برخورد اول مخاطب را جذب خود کند.

چراغ های عقب نیز الگوی جذاب و یکپارچه ای دارند که تا حدودی ما را به یاد درشت اندام های آمریکایی می اندازد.

سی هاو برای پیشرانه اکس۸ پلاس بازهم سراغ همان فرمول ملی چینی رفته است! به عبارت دیگر، تپنده ۱.۵ لیتری توربوشارژ که روی کاغذ ۱۸۴ اسب بخار خروجی و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

بیشینه سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت اشاره شده و ظرفیت باک در تمامی تریم ها ۵۸ لیتر است.

در بخش جعبه دنده با توجه به تریم نمونه های ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته دی سی تی قابل سفارش است. سی  هاو اکس۸ پلاس در تمامی تریم ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۸ و ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

سی هاو اکس۸ پلاس

در بخش کابین، جزئیات باکیفیت به نظر می رسند اما به هر ترتیب باید درون خودرو باشیم تا بتوانیم قضاوت دقیقی را داشته ارائه دهیم. فناورانه ها شامل نمایشگرهای دیجیتال درون قابی یکپارچه قرار گرفته اند. شارژر بی سیم، پوشش چرم دو رنگ، استارت دکمه ای، درب صندوق باز/بسته بدون دخالت دست، شارژر بی سیم، نورپردازی ۶۴ رنگ، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، یو اس بی تایپ-سی، استراحتگاه هر دو دست، صندلی ردیف سوم ۲تایی، پاور ویندوز ۲ ردیف، برف پاک کن عقب، تنظیم الکتریکی صندلی، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه ها مجهز به گرم کن/تاشوی خودکار و… از دیگر امکانات اکس۸ پلاس در این قسمت هستند.

در بخش ایمنی ابتدا باید به سطح ۲ رانندگی خودران در حالت آپشن اشاره کنیم. از امکانات ایمنی می توان به: کروز کنترل تطبیقی، ورو بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ و… اشاره کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا