با انگیزه مسیر ثروتمندی را کشف کردم

زيباترين ويژگی شکست آن است كه به تو هوشياری و آگاهی می بخشد. آگاهی در راستای آینده و تکرار نکردن اشتباهاتمان؛ پس باید آن را نکته طلایی و راهگشا برای ادامه دادن به مسیرمان تلقی کنیم. من هم با پند گیری و استفاده از تجربیاتم تجارتم را آغاز کردم و حال یک تاجر موفق هستم. در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم. با من همراه باشید.

زغال سنگ کرمان

زغال سنگ کرمان جزو سوخت های در دسترس و آسانی است که نسبت به باقی سوخت های فسیلی مورد استفاده در صنایع مختلف با صرفه تر است. زغال سنگ شامل ترکیب های مانند گوگرد اکسیژن هیدروژن کربن و غیره است. زغال سنگ سوختی سخت طبیعی با ظاهری شبیه به سنگ و ظرفیت حرارتی بسیار بالا که مراحل تشکیلی فرایندی طولانی مدت دارد. از جمله کانی های بسیار پرانرژی بوده و آخرین مرحله تولید آن آنترسیت است و باید در مصرف آن صرفه جویی کرد لازم بذکر است که زغال سنگ کرمان بسیار باارزش بوده است و در صنعت های مختلف استفاده می شود. زغال سنگ یک سوخت به شکل جامد می باشد و از تجزیه گیاهان درست می شود این ماده معمولا از کربن و از عناصر نایاب دیگر تشکیل شده است.

با انگیزه مسیر ثروتمندی را کشف کردم

زغال سنگ ایران

زغال سنگ ایران به دو نوع کک سخت یا متالوژی و حرارتی تقسیم می‌شود که کارایی هر کدام بسیار متفاوت است. زغال سنگ متالوژی به صورت پودر می باشد و در ساختار خود کربن ۹۵٪ خاکستر ۱۳٪ رطوبت ۸٪ و گوگرد ۱.۲٪ را دارا می باشد و کاربرد های بسیاری دارد. این محصول در صنعت آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد زیرا زغال سنگ حرارتی یک نمونه گرید از این محصول می باشد که در نیروگاه های برق کاربرد اساسی دارد و از برای تولید بخار نیروگاه از آن استفاده می شود. در تولید فولاد و ذوب سنگ آهن در تولید نیروگاه های برق گرمای محیط مورد استفاده حتی در مواد آرایشی و بهداشتی مثل ماسک های صورت و غیره کاربرد دارد.

با انگیزه مسیر ثروتمندی را کشف کردم

زغال سنگ در ترکیه

زغال سنگ در ترکیه معمولا جزء سنگهای رسوبی است که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد و جزء سوخت های فسیلی به حساب می‌آید. تاریخ شکیل گیری زغال سنگ به میلیون ها سال پیش بر میگردد در آن زمان بروی زمین جنگل ها پراکنده بودند.  ولی با گذشت بر اثر سیلابی شدن زمین گیاهان درون باتلاقی دفن و فشرده شدند و پس از میلیون ها تحت فشار و دما به ذغال سنگ تبدیل شدند. این سوخت غنی از کربن معمولا حدود ۴۰ درصد از برق جهان را تهیه میکند به طور کلی کشورهای آفریقا حدود ۹۵ درصد از برق سالانه خود را از زغال سنگ تهیه میکند. زغال سنگ ترکیه نه تنها در تولید برق نقش مهمی دارد بلکه در کارخانه های تولید آهن نقش موثری دارد.

با انگیزه مسیر ثروتمندی را کشف کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا