چگونه ترشی بادمجان ایتالیایی درست کنیم؟

این روزها بازار تهیه ی انواع ترشی ها داغ می باشد، امروز می خواهیم طرز تهیه ی ترشی بادمجان ایتالیایی را به شما آموزش بدهیم.

با توجه به قیمت ترشی لیته بادمجان، این نوع ترشی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

بادمجان ها را پوست کنده و نازک برش دهید، آنها را یکی یکی انجام دهید، بعد از اینکه یکی را انجام دادید، بادمجان های بریده شده را در یک کاسه شیشه ای قرار دهید و با ۱ قاشق چایخوری نمک بریزید، با هر بادمجان ادامه دهید. روی کاسه را بپوشانید و بگذارید ۸ ساعت در دمای اتاق بماند. پس از ۸ ساعت، مایع را آبکش کنید (اما بادمجان را آبکشی نکنید) و تا جایی که ممکن است رطوبت اضافی آن را بگیرید.

در یک قابلمه بزرگ آب و سرکه سفید را بجوشانید، بادمجان را اضافه کنید و حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه یا تا زمانی که نرم شود به جوشاندن ادامه دهید.

با قاشق سوراخ شده بادمجان را بردارید و رطوبت اضافی آن را بگیرید. بادمجان ها را در یک کاسه بزرگ بریزید و با ادویه ها بریزید

با قاشق داخل شیشه های استریل شده بریزید، حداقل ۳ / ۴ اینچ فضا بگذارید، سپس روغن را روی آن قرار دهید. دقت کنید که روی بادمجان کاملا پوشانده شود. اگر قصد دارید کنسرو را برای مدت طولانی تری نگه دارید، این حمام آب به شما کمک می کند.

بگذارید حداقل ۲۴ ساعت قبل از سرو بنشیند. هر چه بیشتر بنشیند طعم بهتری دارد.

چگونه ترشی بادمجان ایتالیایی درست کنیم؟

نکات مهم در تهیه ی ترشی بادمجان ایتالیایی

بهتر است بادمجان های متوسط ​​تا کوچک را انتخاب کنید، آنها نرم تر و حاوی دانه های کمتری نسبت به بادمجان های بزرگتر هستند. شما می توانید با توجه به لیست قیمت هویج در تره بار، مقدار کمی از این محصول را خریداری کرده و به ترشی خود اضافه کنید.

قرار است دانه هایی را در بادمجان پیدا کنید، اما نگران نباشید می توانید آنها را بخورید، فقط مطمئن شوید که سفید هستند و سیاه نیستند. سیاه دانه ها نشان دهنده یک سبزی قدیمی تر است.

مقدار آب و سرکه سفید برای این دستور باید برای ۵-۷ بادمجان کافی باشد، البته اگر بیش از دو برابر آب و سرکه باشد.

یک ترفند برای از بین بردن رطوبت اضافی که میل من به من نشان داد این است که بادمجان آبکش شده را در یک حوله چای تمیز قرار داده و آن را در حوله فشار دهید. هر بار کار می کند.

در صورت نگهداری مطمئن شوید که از اتصالات محکم استفاده می کنید و در اتاق تاریک خنک نگهداری می کنید، حداقل ۷ روز قبل از باز کردن صبر کنید. پس از باز شدن ظرف ۳-۴ روز بخورید. مطمئن شوید که بادمجان همیشه با روغن پوشانده شود.

چگونه ترشی بادمجان ایتالیایی درست کنیم؟

نحوه نگهداری ترشی بادمجان

تا ۶ ماه در جای تاریک و خنک نگهداری کنید و مطمئن شوید که همیشه در روغن قرار دارند. این روش نگهداری را می توانید با خرید کلم با توجه به قیمت کلم صادراتی و تهیه ی ترشی کلم نیز، اتخاذ کنید.

اگر نگران نگهداری طولانی مدت و فساد هستید و فضای کافی دارید، می توانید شیشه ها را در یخچال خود نگه دارید. از آنجایی که در این دستور به جای روغن زیتون از روغن گیاهی استفاده می شود، در یخچال جامد نمی شود.

در نهایت، اگر می‌ خواهید کاملاً در یک سمت امن باشید، شیشه ‌ها را همانطور که در اینجا توضیح داده شده در حمام آب ببندید.

پس از باز شدن در شیشه، آن را در یخچال نگهداری کنید و اگر بادمجان را کاملاً نپوشانید، به روغن انداختن ادامه دهید.

چگونه ترشی بادمجان ایتالیایی درست کنیم؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا