بلیط طلایی کلش اف کلنز از کجا بخرم؟

کلش آف کلنز یک بازی استراتژی آنلاین است برای گوشی‌های موبایل بوده و در آن بازیکنان نیاز است تا با استفاده از نیروها و منابع داخل بازی اقدام به حمله به دهکده سایر بازیکنان کرده و یا از قبیله خود دفاع کنند.

این بازی در یک دنیا فانتزی در جریان دارد و بازیکنان باید با استفاده از منابع مختلف اقدام به ساخت نیرو و تجهیز دهکده خود کنند. در این بازی شاهد منابع مختلفی از جمله طلا، اکسیر معمولی و دارک اکسیر هستیم. به منظور درآمد زایی، شرکت سوپرسل به عنوان سازنده بازی کلش آف کلنز مفهوم جدیدی به نام بلیط طلایی کرده اند. با خرید و استفاده از بلیط طلایی مزایا مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایا خرید بلیط طلایی آشنا کرده و بیان کنیم که بهترین روش خرید بلیط طلایی از کجا هست. پس با ما همراه باشید.

بلیط طلایی کلش اف کلنز چیست؟

پیش از آن که بخواهیم شما را با روش خرید بلیط طلایی کلش آشنا کنیم، نیاز است تا در مورد مفهوم بلیط طلایی اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. بلیط طلایی کلش در واقع قابلیتی است که به بازیکنان کمک می‌کند تا بتوانند اسکین‌های مختلف قهرمانی، پاداش‌های گوناگون، آیتم‌های جادویی و… را دریافت و از این موارد استفاده کنند. با هزینه‌ای مناسب برنده شوند. همچنین شما می‌توانید با خرید بلیط طلایی و انجام چالش‌های فصلی که به بازی اضافه شده است، به حجم قابل توجهی از پاداش‌های روزانه و هفتگی دسترسی پیدا کرده و از این طریق اکانت خود را بهبود ببخشید.

موضوع مهمی که برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز باید به آن توجه داشته باشید این است که بلیط طلایی که خریداری می‌کنید، تنها برای فصل جاری اعتبار دارد. به همین دلیل با اتمام هر فصل و شروع فصل جدید، نیاز است تا برای دسترسی دوباره به مزایا بلیط طلایی، اقدام به خرید آن کنید. البته باید به این موضوع توجه کنید که شما می‌توانید بلیط طلایی را در هر زمانی از فصل خریداری کنید، در این بین اما جوایز بلیط طلا با اتمام فصل جاری به پایان خواهد رسید. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید بلیط طلایی کلش را دارید، برای دسترسی به جوایز بهتر از ابتدا فصل آن را خریداری کنید.

همچنین لازم به ذکر است که بلیط طلایی بازی کلش اف کلنز ۴.۹۹ دلار یا معادل ۵۰۰ جم قیمت دارد. همچنین هر فصل از بازی کلش از روز اول ماه تا آخرین روز به طول می‌انجامد.

مزایای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز

بلیط طلایی کلش اف کلنز از کجا بخرم؟

در صورتی که اقدام به خرید بلیط طلایی بازی کلش اف کلنز کنید، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید به راحتی در چالش‌های فصلی بازی شرکت کنید. در کنار این که در بازی کلش شاهد چالش‌ها و جوایز رایگان مختلفی هستیم، با خرید بلیط طلایی می‌توانید به چالش بهتری دسترسی پیدا کنید که تنها در دسترس گیمرهایی است که بلیط طلایی کلش اف کلنز را خریداری کرده اند.

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از خرید بلیط طلایی، می‌توانید به جواهرات، منابع و آیتم‌های جادویی نیز دسترسی پیدا کرده و به سرعت آن‌ها را جمع آوری کنید.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی‌هایی که با خرید بلیط طلایی در اختیار شما قرار می‌گیرد، افزایش امتیازات و منابع شما است. این یعنی با خرید این بلیط می‌توانید به امتیازات و منابع بیشتری در بازی دست پیدا کنید. همچنین مزیت دیگری که خرید بلیط طلایی دارد، ارتقاء Season Bank است. البته نباید از این موضوع غافل شد که تمامی منابعی که از قبل غارت کرده اید، در Season Bank جا نمی‌شد و از بین می‌رود.

در صورتی که بازیکنان هزینه‌ای برای خرید بلیط طلایی پرداخت نکنند، به آن‌ها بلیط نقره‌ای داده می‌شود. این بلیط به شما ۱۵ جایزه می‌دهد و می‌توانید به ۵ میلیون طلا و اکسیر و ۵۰ هزار دارک اکسیر از بانک فصل دسترسی داشته باشید. این در حالی است که با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز تعداد جوایزی که می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید به ۳۰ جایزه افزایش پیدا می‌کند و همچنین ۲۵ میلیون طلا و اکسیر و ۲۵ میلیون دارک اکسیر نیز در اختیار شما در Season Bank قرار می‌گیرد.

موضوع دیگری که به عنوان مزیت خرید بلیط طلایی کلش باید به آن توجه کنید این است که با خرید و استفاده از این بلیط، ساختمان‌ها و قهرمانانی که قصد ساخت آن‌ها را دارید، به منابع و زمان کمتری نیاز خواهند داشت. در کنار سرعت بالا ساخت، فرآیند ارتقا دادن ساختمان‌ها و قهرمانان نیز برای شما سریع تر و بهینه تر خواهد شد.

آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز، فرآیند ارتقاء نیرو و طلسم و‌ها نیز کاهش هزینه پیدا خواهند کرد و منابع کمتری برای ساخت‌ها نیاز خواهید داشت. همچنین اتمام آن‌ها نیز سریع تر رخ می‌دهد.

بهترین روش برای خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز

بلیط طلایی کلش اف کلنز از کجا بخرم؟

در صورتی که قصد دارید تا بلیط طلایی بازی کلش را خریداری کنید، باید به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد، امکان خرید مستقیم بلیط طلایی برای گیمرهای ایرانی وجود ندارد. در چنین شرایطی نیاز است تا از مجموعه‌های فعال در این حوزه کمک بگیرید.

یکی از برترین مجموعه‌هایی که امکان خرید بلیط طلایی را برای گیمرهای ایرانی فراهم کرده است، مجموعه تاپ جم شاپ است. وب سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته، در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید در هر زمانی که علاقه مند هستید، اکانت خود را شارژ و بلیط طلایی خریداری کنید.

خرید از مجموعه تاپ جم شاپ ضمانت قیمت دارد. این هزینه ما ضمانت می‌کنیم که قیمت بلیط طلایی که به فروش می‌رسانیم مقرون به صرفه تر از سایر وب سایت‌ها است.

امکان پرداخت امن از طریق درگاه‌های معتبر از دیگر ویژگی‌های مجموعه تاپ جم شاپ است. در نهایت نیز لازم به ذکر است که مجموعه تاپ جم شاپ شارژ اکانت‌ها را به صورت فوری انجام می‌دهد. در واقع حداکثر ۱ ساعت پس از پرداخت، بلیط طلایی به اکانت شما اضافه می‌شود.

نکات مهم برای فعال سازی بلیط طلایی کلش

از آن جایی که امکان خرید مستقیم بلیط طلایی کلش برای شما وجود ندارد، نیاز است تا کارشناسان ما در تیم تاپ جم شاپ این فرآیند را انجام دهند. برای آن که این کار بدون مشکل انجام شود نیاز است تا به چند نکته توجه داشته باشید.

در گام اول باید مطمئن شوید که اکانت شما به سوپر سل آیدی یا جیمیل متصل شده باشد. شما باید آیدی و یا جیمیل خود را با رمز عبور در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا وارد اکانت شما شوند. سپس پیامی حاوی کد ارسالی از سوی مجموعه سوپرسل به جمیل ارسال می‌شود و شما باید این کد را در اختیار ما قرار دهید. سپس کارشناسان ما فرآیند شارژ اکانت را انجام می‌دهند. پس از اتمام خرید، ما از اکانت شما خارج می‌شویم و همچنین تمامی اطلاعات شما از دستگاه‌های ما پاک می‌شود تا از این طریق امنیت اکانت شما تضمین شود.

در انتها نیز باید به این نکته توجه کنید که اگر بازی کلش خود را به جیمیل یا سوپرسل آیدی متصل نکرده باشید، امکان خرید بلیط طلایی کلش از مجموعه تاپ جم شاپ برای شما وجود نخواهد داشت.

منبع خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز:

https://www.topgem.shop/product-details/gold-after-clash-of-clans/1333

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا