گوشی اقتصادی نوکیا C12 عرضه می‌شود

موبنا – نوکیا C12 از اندروید ۱۲ Go ادیشن پشتیبانی می‌کند و به نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن HD پلاس مجهز شده است. نوکیا در این گوشی از سنسور اثر انگشت استفاده نکرده و گوشی قادر است تنها از طریق دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، چهره کاربر را تشخیص داده و قفل صفحه را بازگشایی کند.

در بدنه پشتی، لنز کوچک ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED قرار گرفته است. نوکیا C12 موفق شد مجوز IP52 ضد آب و گرد و غبار را بدست بیاورد.
پردازنده از نوع هشت‌هسته‌ای Unisoc SC9863A با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی خواهد بود. حافظه ذخیره‌سازی دستگاه، ۶۴ گیگابایت و رم، ۲ گیگابایت است که به همراه یک اسلات کارت microSD ارائه می‌شوند.

این مدل از نسخه اندروید ۱۲ Go ادیشن پشتیبانی کرده و طبق ادعاهای نوکیا، این شرکت قصد دارد به زودی بروزسانی امنیتی را برای آن ارائه کند. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اتصال به وای‌فای، ۴G VoLTE، پورت microUSB، بلوتوث ۵.۲ و سیستم موقعیت‌یاب جهانی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. نوکیا C12 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به جک ۳.۵ میلی‌متری نیز مجهز خواهد شد.

قیمت این مدل که در رنگ‌های فیروزه‌ای، زغالی و نعنایی روشن طراحی شده‌اند، ۱۱۹ یورو است. نوکیا در ابتدا آن را وارد بازار آلمان و اتریش می‌کند و سپس به‌ تدریج بازار کشورهای دیگر در هدف شرکت قرار خواهند گرفت.

 منبع: آی تی رسان
خروج از نسخه موبایل