مشخصات کامل و تصویر رسمی گلکسی S23 اولترا فاش شد

سامسونگ حدود دو هفته دیگر از گلکسی S23 اولترا رونمایی می‌کند، اما حالا مشخصات رسمی این گوشی پرچمدار لو رفته است.

موبنا – ساعاتی پیش شاهد افشای مشخصات کامل گلکسی S23 و S23 پلاس بودیم. حالا نوبت به قدرتمندترین عضو این خانواده، یعنی گلکسی S23 اولترا رسیده است تا مشخصات آن منتشر شود. این گزارش جدید البته حاوی تصاویری است که ظاهراً برگه مشخصات رسمی هر سه پرچمدار سامسونگ در فرانسه را نشان می‌دهد.

منبع آگاهی در توییتر به نام «دوهیون کیم» تصاویری را منتشر کرده است که مشخصات رسمی گلکسی S23 اولترا و دو عضو کوچک‌تر این خانواده را فاش می‌کند. بر‌این‌اساس، مدل اولترا دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۱۰ برابری و لرزشگیر اپتیکال (OIS) دارد. این گوشی همچنین یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و یک سنسور تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هم خواهد داشت.

افشای مشخصات کامل گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار می‌آید که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در دو پیکربندی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

مشخصات کامل و تصویر رسمی گلکسی S23 اولترا فاش شد

S23 اولترا هم مثل مدل‌های معمولی و پلاس، از محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس ۲، حسگر اثر‌انگشت اولتراسونیک، +HDR10، بلندگوهای استریو با دالبی اتموس، استاندارد IP68، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس بهره می‌برد. وزن پیشرفته‌ترین پرچمدار سامسونگ ۲۳۳ گرم است و از نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن +QHD معادل ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند.

مشخصات کامل و تصویر رسمی گلکسی S23 اولترا فاش شد

هر سه گوشی پرچمدار سامسونگ از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری ۴K HDR بهره می‌برند و می‌توانند با دوربین عقب فیلمبرداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشند. به‌علاوه، هر سه مدل با دو سیم‌کارت از ۵G، وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۳ و اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1 از راه می‌رسند.

مشخصات کامل و تصویر رسمی گلکسی S23 اولترا فاش شد

طبق اطلاعات این تصاویر، گلکسی S23 و S23 پلاس هم مثل برادر بزرگ خود از چیپست پرچمدار کوالکام استفاده می‌کنند و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهند داشت. مدل معمولی انرژی خود را از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی و مدل پلاس انرژی خود را از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا