جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت(+عکس)

امگرند اس با پیشرانه های ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی ۱۳۳ اسب بخاری و ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۷ اسب بخاری نیز در بازار چین ارائه می شود.

موبنا امگرند اس نام یک کراس اوور اقتصادی از برند جیلی است که در بازار چین از ۱۲۷۰۰ تا ۱۶ هزار دلار قیمت دارد. امگرند اس از منظر ابعاد برابر با ۴۴۳۰ میلیمتر در طول، ۱۸۳۳ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۰۰ میلیمتر است.

توجه به این اعداد مشخص می کند که با یک کراس اوور کوچک سر و کار داریم که طراحان جیلی به خوبی توانسته اند چهره ای اسپرت و جذاب برای آن تعریف کنند.

جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت(+عکس)

طراحی فضای کابین نیز با توجه به برچسب قیمت، منطقی و البته مناسب به نظر می رسد. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، یک نمایشگر مونوکروم کوچک میان نشانگرهای آنالوگ امپر(در تریم پایه)، در تریم پرچمدار نمایشگر اطلاعات کیلومتر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی با ۱۰ اسپیکر، سیستم بهبوده هوای کابین با فیلتر سی ان۹۵، استارت دکمه ای و مدل پیانویی تنظیمات سیستم تهویه مجموعا شرایط قابل قبولی را ایجاد کرده اند. به آنچه گفته شد باید سانروف پانورامیک و نورپردازی داخلی ۷۲ رنگ را نیز اضافه کنیم.

جیلی در مدل پایه از پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با ۱۳۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر استفاده کرده که با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا سی وی تی قابل سفارش است. اشاره شده که این پیشرانه از مهندسی میتسوبیشی بهره می برد.

متوسط مصرف سوخت این پیشرانه نیز حدود ۵.۹ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی، محاسبه شده است.

ظرفیت باک در تمامی تریم ها ۵۵ لیتر است. وزن خودرو با این پیشرانه حدود ۱۳۹۰ کیلوگرم است. سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

امگرند اس با پیشرانه های ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی ۱۳۳ اسب بخاری و ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۷ اسب بخاری نیز در بازار چین ارائه می شود.

در بخش ایمنی تا کنون امکاناتی شامل: کروز کنترل هوشمند، نوربالا تطبیقی، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و … قابل اشاره هستند.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا