آپدیت بازی اکشن تاکتیکول اندروید (+دیتا)

Tacticool – ۵v5 shooter – تاکتیکول – رقابت های ۵ به ۵ نام یک بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت در سبک عناوین اکشن از دسته بازی های مبارزه ای و تیمی می باشد که از سوی استودیوی فنلاندی Panzerdog تهیه و توسعه داده شده است و به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است.

موبنا – این بازی دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای می باشد اما برای کسب موفقیت در آن حتماً لازم نیست که مثل خیلی دیگر از بازیکنان به صرف هزینه و خرج کردن پول واقعی بپردازید. این بازی یک عنوان کاملاً مهارت محور (Skill-based) می باشد و همانطور که از نامش پیداست، یک بازی کاملاً تاکتیکال است. فارسروید همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی در گوگل پلی، آن را تهیه و بعد از بررسی های لازم و ضروری، آخرین نسخه اش را برای شما عزیزان تدارک دیده است تا به راحتی و خیلی سریع آن را دانلود کرده و روی دیوایس اندرویدی تان نصب کنید.

آپدیت بازی اکشن تاکتیکول اندروید (+دیتا)

Tacticool – ۵v5 shooter از جمله بازی هایی است که به خاطر سبک منحصر به فرد و خاصی که دارد، از همان اولین روزهای انتشار با مخاطبین بسیاری رو به رو شد و توانست توجه بازیکنان بی شماری را به خود جلب کند. تا قبل از این بازی، شاهد عرضه شدن ده ها و شاید صدها بازی اکشن FPS و جنگی در قالب عناوین آنلاین و رقابتی بودیم اما بازی Tacticool – ۵v5 shooter یک عنوان تاکتیکال است و بر خلاف اغلب بازی های مشابه که از نمای اول شخص دنبال می شوند، این بازی کاملاً متفاوت بوده و نمای آن سوم شخص است. در ساخت و توسعه Tacticool – ۵v5 shooter تا حدی از بازی های سبک بتل رویال الگوبرداری شده است و در طول بازی قابلیت استفاده از آیتم های جانبی فراهم می باشد.

 

آپدیت بازی اکشن تاکتیکول اندروید (+دیتا)

بازی Tacticool – ۵v5 shooter طراحی های منحصر به فردی دارد و تلفیق گرافیک عالی و گیم پلی حرفه ای آن، باعث شده تا این بازی حسابی سرگرم کننده باشد. در این بازی که مثل نامش یک عنوان رقابتی ۵ به ۵ است، شما می توانید در رقابت های آنلاین و تیمی در قالب دو گروه ۵ نفره بازی کنید. سبک اصلی بازی ها به صورت Team Deathmatch می باشد. این رقابت ها در یک زمان مشخص دنبال می شود و اولویت اصلی آن کشتار بیشتر دشمنان و زنده ماندن بیشتر است. درواقع امتیاز هر تیم منوط به تعداد کشتن بیشتر از رقبا و کمتر کشته شدن اعضای تیم می باشد. به جز این، آیتم های امتیازی دیگری نیز در بازی وجود دارد که برای مثال پیدا کردن یک آیتم خاص و محافظت از آن در مقابل دشمنان یکی از آن هاست. در بازی Tacticool – ۵v5 shooter بیش از ۵۰ نوع سلاح گرم مختلف از کلاس بندی های گوناگون از جمله کلت، مسلسل، نارنجک و حتی آیتم های قوی تر مثل آر پی جی و … وجود دارد که با عملکرد خوب در رقابت ها و به دست آوردن امتیاز و پول می توانید آن ها را خریداری کرده و هر کدام را در چندین مرحله ارتقاء دهید. همچنین به جز این مورد، شما می توانید از بین بیشتر از ۲۰ نوع شخصیت، شخصیت مورد نظر خود را خریداری و آنلاک کنید.

آپدیت بازی اکشن تاکتیکول اندروید (+دیتا)

در طول بازی می توانید از چیزهای جانبی مثل ماشین استفاده کنید و با سوار شدن آن و حرکت به اطراف تجربه ای جالب داشته باشید. گرافیک بازی بسیار عالی و جزئیات آن خیلی دقیق و حرفه ای است. طراحی ها کاملاً داینامیک و طبق اصول فیزیکی انجام شده اند. اگر دستگاه شما قدرتمند باشد، می توانید از بخش تنظیمات گرافیک بازی را افزایش داده و نرخ فریم ریت بازی را به بیشتر از ۶۰FPS افزایش دهید تا گیم پلی بازی نرم و روان تر باشد. در مجموع باید گفت که Tacticool – ۵v5 shooter یک بازی شاهکار و بسیار حرفه ای است و به خاطر داشتن صدها هزار بازیکن فعال، برای انجام بازی کافیست فقط چند لحظه صبر کنید تا بازیکنان مورد نیاز برای شروع یک رقابت پیدا شوند! تاکتیکول بیشتر از ۵ میلیون بار فقط در گوگل پلی دانلود داشته است.

نکته: تا به این لحظه، سرورهای بازی بدون هیچ نیازی به تغییر IP برای بازیکنان ایرانی قابل اجرا هستند.

آپدیت بازی اکشن تاکتیکول اندروید (+دیتا)

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.panzerdog.tacticool را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا