خودروی چینی خوش قیمت و پرامکانات در هند! (+عکس)

هکتور پلاس یک اپلیکیشن اختصاصی تلفن هوشمند نیز برای کاربران اندروید و آی او اس دارد که قابلیت های جذاب کلید دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد.

موبنا هکتور پلاس نام محصولی از برند ام جی است که در بازار هند عرضه می شود. احتمالا فیس لیفت جدید این شاسی بلند در برخورد اول شما را به یاد طراحی محصولات چینی می اندازد که خوب عجیب هم نیست زیرا برند ام جی در مالکیت سایک موتور چین قرار دارد.

هکتور پلاس ۲۰۲۳ نسخه فیس لیفت از منظر ابعاد، برابر با ۴۶۹۹ میلیمتر در طول، ۱۸۳۵ میلیمتر در عرض و ۱۷۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۵۰ میلیمتر است.

رینگ های آلومینیومی ۱۷ و ۱۸ اینچی با توجه به تریم روی هکتور پلاس نصب می شود.

ام جی در قسمت دماغه هکتور تقریبا موفق و مشتری پند عمل کرده و با استفاده سنگین از عناصر کرومی تلاش داشته تا حس یک محصول باکیفیت و لوکس را به بیننده انتقال دهد. چراغ های اصلی ال ئی دی باریک، جلوپنجره بزرگ کرومی، لوگوی اصلی بسیار بزرگ و استفاده از قابی بزرگ برای جانمایی هالوژن ها در سپر مجموعا جذاب و قابل قبول به نظر می رسد.

برای چراغ های اصلی عقب نیز از طراحی یکپارچه با نوار کرومی استفاده شده است. روی سپر عقب نیز چند بخش پلاستیکی به رنگ کرومی درآمده اند که عملکرد موفقی در انتقال حس کیفیت ندارند.

ام جی معمولا در ارائه فرمول یک کابین اقتصادی و باکیفیت، موفق عمل می کند و در رابطه با هکتور پلاس نیز شرایط مشابهی را می بینیم. یک نمایشگر ۱۴ اینچی در قسمت میانی کنسول جلو ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی قرار دارد که این نمایشگر در نوع خود بزرگترین نمونه نصب شده روی یک خودروی تولید انبوه در بازار هند است.

سانروف خودرو نیز روی همین نمایشگر کنترل می شود.

هکتور پلاس یک اپلیکیشن اختصاصی تلفن هوشمند نیز برای کاربران اندروید و آی او اس دارد که قابلیت های جذاب کلید دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از دیگر امکانات کابین می توان به: نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، سیستم صوتی از برند حرفه ای اینفینیتی با ۸ اسپیکر، درب صندوق اتوماتیک، شارژر بی سیم، سیستم بهبود کیفیت هوای کابین، استارت دکمه ای، تنظیم وضعیت قرار گیری فرمان در سه جهت، آینه هوشمند، پشتیبانی از فرمان های صوتی، تنظیم الکتریکی صندلی، گرم کن و تهویه صندلی، دسترسی سیستم تهویه برای ردیف عقب، استراحتگاه دست هر دو ردیف و… اشاره کرد.

هکتور پلاس ۲۰۲۳ نسخه فیس لیفت

در بخش ایمنی باید گفت که هکتور پلاس مجهز به سطح ۲ رانندگی خودران است. از امکانات این بخش باید به کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالا و نوپایین هوشمند تطبیقی، سنسورهای برخورد جلو و عقب، ترمز اضطراری، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دوربین ۳۶۰ درجه، ۶ ایربگ، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، ای بی اس، ئی بی دی، ایزوفیکس و… اشاره کرد.

ام جی هکتور پلاس با توجه به تریم در نمونه های بنزینی و دیزل قابل سفارش است. در هکتور پلاس بنزینی از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۴۱ اسب بخاری و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده شده است. این تریم با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و سی وی تی قابل سفارش است.

در تریم دیزل از تپنده ۲ لیتری توربوشارژ با ۱۷۰ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده شده و تنها با جعبه دنده ۶ سرعته دستی ارائه می شود.

ظرفیت باک در هر دو مدل بنزینی و دیزل برابر با ۶۰ لیتر است.

قیمت پایه هکتور پلاس از ۱۸ هزار دلار آغاز و تا ۲۷۵۰۰ دلار بالا می رود.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا