نیسان جی تی-آر جدید؛ همچنان داغ و آتشین! (+عکس)

نیسان از دسامبر سال ۲۰۰۷ تولید جی تی-آر را آغاز کرد. یک اسپرت خیابانی که استقابل گسترده بازار جهانی را همراه خود داشته است و به آن لقب گودزیلا داده اند.

موبنا – نیسان جی تی-آر پای ثابت لیست خاص ترین محصولات صنعت بین المللی خودرو است که هیچ گاه نمی توان پایان برای آن متصور بود. نیسان مدل ۲۰۲۴ ویژه بازار ژاپن گودزیلا را برای نمایشگاه توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ آماده کرده که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

در قسمت دماغه شاهد بروزرسانی هایی هستیم که شامل سپر اصلی، چراغ های ال ئی دی و همچنین بهبود شرایط ائروداینامیک جی تی-آر می شود.

نیسان اشاره می کند که با دقت ویژه ای موفق شده نویز و تکان های داخل کابین را نیز کاهش دهد تا در نهایت کیفیت رانندگی با جی تی-آر به میزان چشمگیری بهبود یابد.

در بخش پیشرانه از تپنده ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توربودوقلو با ۵۶۲ اسب بخار خروجی استفاده شده است. تریم نیسمو این هیولای ژاپنی ۵۹۱ اسب بخار خروجی خواهد داشت.

در تریم نیسمو از جزئیات کربنی برای بدنه مانند درپوش موتور و صندلی های حرفه ای ریکارو فیبرکربن استفاده می شود.

نیسان از دسامبر سال ۲۰۰۷ تولید جی تی-آر را آغاز کرد. یک اسپرت خیابانی که استقابل گسترده بازار جهانی را همراه خود داشته است و به آن لقب گودزیلا  داده اند.

در تمامی تریم های جی تی-آر از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری استفاده شده که میزان خروجی آن طی سال های تولید از ۴۸۰ اسب تا ۷۱۰۰ اسب بخار در تریم های مختلف گزارش شده است.

از مهمترین دلایل محبوبیت جی تی-آر باید به سابقه خانوادگی این خودرو اشاره کنیم زیرا فرزند اسکای لاین جی تی-آر افسانه ای است که اولین بار در سال ۱۹۶۹ معرفی شد و تا سال ۲۰۰۲ نیز در خط تولید نیسان حضور داشت.

 جی تی-آر

جی تی-آر نیسمو

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا