برنامه‌جامع‌تمرینات‌ورزشی‌و‌بدنسازی

برخی تصور می کنند که داشتن تناسب اندام تنها با انجام یک سری تمرینات ورزشی امکان پذیر است و سال ها از وقت خود را صرف انجام تمریناتی یک نواخت می کنند! اما باید بدانید که اگر اندامی فیت با عضلاتی برجسته می خواهید باید سبک زندگی خود را تغییر داده و تمرینات را هدفمند انجام دهید.

موبنا FitOlympia Pro – Gym Workouts عنوان یک اپلیکیشن جامع و کامل تمرینات ورزشی و بدنسازی می باشد که توسط شرکت فیت المپیا توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. پس از دریافت و نصب این استارت اپ بدون شک متوجه خواهید شد که با بهترین و کامل ترین برنامه بدنسازی و تناسب اندام اندروید مواجه هستید. هر آن چیزی که برای داشتن اندامی متناسب نیاز دارید توسط این نرم افزار در اختیارتان قرار داده می شود، از برنامه های تمرینی گوناگون گرفته تا مطالب آموزشی، همه و همه در یک محیط آسان در اختیارتان قرار داده می شود.

اصلی ترین وجه تمایز این برنامه با سایر اپ های مشابه موجود ؛ دسته بندی تمرینات ورزشی می باشد. شما نه تنها خواهید توانست تمرینات را بر اساس میزان دشواری و سطح توانایی تان انتخاب کنید، بلکه می توانید آن ها را بر اساس اهداف تان برگزینید. مهم نیست که چه هدفی دارید ؛ از تمرینات ورزشی برای کاهش وزن گرفته تا افزایش عضلات و یا تمرینات یوگا و تمرینات کششی، همه و همه بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیارتان قرار داده می شوند.

با توجه به هدفی که از ورزش دارید، تمرینات ارائه شده بر عضلات تان تاثیر می گذارد و در مدت زمانی کوتاه متوجه تغییرات بدن تان خواهید شد. تمامی تمرینات ارائه شده همراه با تصاویر، متن ها و ویدئو های آموزشی در اختیارتان قرار داده می شوند که کمک می کند تمریناتی موثر را تجربه نمایید. برای دنبال کردن اهداف خاص، چالش ها بهترین گزینه به شمار می روند. مجموعه ای از چالش های گوناگون در بازه های زمانی مختلف ارائه شده اند که اجازه خواهند داد تمرکزی دو چندان بر هدف خود داشته باشید و بسیار سریع تر از گذشته به آنچه که می خواهید برسید.

دیگر نکته موجود ؛ تمرینات اختصاصی سلبریتی ها می باشد! حتما شما نیز بار ها با خود فکر کرده اید که افراد معروفی نظیر آرنولد، رونالدو و… چه تمریناتی را انجام می دهند؟! در این اپ مجموعه ای از تمرینات روتین روزانه معروف ترین و فیت ترین سلبریتی ها در اختیار تان قرار داده می شود تا بتوانید اندامی درست همانند آن ها داشته باشید. دیگر ویژگی موجود که بسیار جالب توجه است، ابزار سلامتی گنجانده شده در FitOlympia Pro – Gym Workouts می باشد ؛ این ابزار نیاز شما را به دیگر برنامه های جانبی از بین می برد و کمک می کند که بسیار علمی، دقیق و هوشمندانه تغییرات فیزیکی و سلامت خود را اندازه گیری نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FitOlympia Pro – Gym Workouts اندروید:

  • دسترسی به مجموعه ای فوق العاده از انواع تمرینات ورزشی
  • دسته بندی تمرینات ارائه شده بر اساس اهداف تان
  • رسیدن به تناسب اندام و عضلاتی برجسته با شرکت در چالش ها
  • گزینه ای مناسب برای تمامی مردان و بانوان
  • ابزار سنجش سلامتی و پیگیری میزان پیشرفت های شما در تمرینات
  • افزایش سطح دشواری تمرینات متناسب با پیشرفت کاربر
  • مجموعه ای از ویدئو ها و تصاویر مختلف برای انجام صحیح تمرینات ارائه شده
  • تمرینات مختلف برای، داشتن ورزشی موثر در باشگاه های ورزشی و یا در خانه
  • ده ها برنامه روتین تمرینی از محبوب ترین سلبریتی ها
  • صد ها مطلب آموزشی متنوع در ارتباط با سلامت و اندامی متناسب
  • دسترسی جداگانه به تمرینات ورزشی یک عضله خاص
  • ایجاد برنامه تمرینی اختصاصی برای خودتان
  • تمرینات موثر یوگا برای داشتن سلامت روح و جسم

اپلیکیشن FitOlympia Pro – Gym Workouts با بهره مندی از ده ها ویژگی خاص و گوناگون توسط توسعه دهنده اش با قیمت ۱۰.۹۹ دلار در گوگل پلی منتشر شده. در نسخه عرضه شده همه امکانات برنامه در دسترس اند و نیازی به پرداخت وجود ندارد.

 

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – ۴۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا