بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید

یادگیری زبان انگلیسی به یکی از نیازهای ضروری هر فردی تبدیل شده است. با یادگیری این زبان می توانیم از مشاهده فیلم و شنیدن موسیقی های زبان اصلی نهایت لذت را ببریم.

هم چنین از ابتدایی ترین اقدامات برای مهاجرت به یکی از کشورهای آمریکایی و اروپایی، اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی است. از این رو افراد به دنبال راه های مختلف یادگیری آن هستند. اگر شما هم می خواهید با بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای اندروید آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید برای کودکان

اگر قصد آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود دارید، انتخاب یک نرم افزار با محیط شاد و در عین حال آموزنده بسیار مهم است. چند نمونه از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید برای کودکان عبارت اند از:

·         Lingokids

با کمک این نرم افزار می توانید زبان انگلیسی را در سه مقوله غذا، مکان و جانوران به کودک خود آموزش دهید. اگر فرزند شما به شنیدن داستان های کودکانه علاقه مند هست، lingokids بهترین گزینه برای آن است. این برنامه با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد.

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته رایگان

·         چرب زبان

اگر به دنبال یک محیط کاملا فارسی برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه هستید، چرب زبان بهترین انتخاب است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملا رایگان بر روی گوشی های اندروید نصب کنید.

·         Monkey junior

اگر فرزند شما از آن دسته کودکانی است که تحمل کلاس های طولانی را ندارد، این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. مدت زمان هر درس این نرم افزار نهایتا ۱۰ دقیقه است. تمرکز این برنامه بر روی افزایش خزانه واژگان بیانی است.

نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید

ممکن است به زودی بخواهید مهاجرت کنید یا در یک آزمون زبان شرکت کنید. در این گونه مواقع لازم است تا از یک نرم افزار متخصص در آموزش سریع زبان انگلیسی کمک بگیرید. سه مورد از این نرم افزارها شامل نمونه های زیر می شود.

·         Bussu

این برنامه برای فردی که سطح زبان انگلیسی او در حد متوسط است و قصد پیشرفت سریع آن را دارد، مناسب است؛ زیرا تمامی آموزش های موجود در محیط این برنامه به زبان انگلیسی داده شده است. شما می توانید مرحله مرحله پس از آموزش، سطح زبان انگیسی خود را بسنجید. این گونه متوجه میزان پیشرفت خود می شوید.

·         FluentU

اگر مشکلی با پرداخت مبلغی جهت یادگیری سریع زبان انگلیسی ندارید، می توانید این برنامه را دانلود کنید. البته می توانید در ابتدا از نسخه رایگان آن استفاده کنید. در صورت رضایت از شیوه تدریس می توانید ماهیانه حق تدریس را پرداخت کنید و یادگیری را ادامه دهید.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ایرانی

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی در خانه بدون معلم را دارید، بهتر است از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ایرانی استفاده کنید. چند نمونه از بهترین انواع این نرم افزارها عبارت است از:

·         CASCO

تمرکز این برنامه ایرانی بر روی دو حیطه گرامر و تلفظ صحیح است. شما می توانید جملات درخواستی این نرم افزار را بیان کنید تا آن ها را به صورت هوشمند دریافت کند. سپس صحت یا عدم صحت تلفظ آن را به شما اعلام می کند تا در صورت نیاز اصلاح کنید.

·         Rosetta stone

اگر چند نفر در خانه شما به دنبال یاد گرفتن زبان انگلیسی هستند، رزتا استون را دانلود کنید؛ زیرا این برنامه برای همه افراد و همه گروه های سنی مناسب است.

·         Memrise

سیستم آموزش این نرم افزار به گونه ای است که با استفاده مداوم از آن، مطالعه زبان برایتان تبدیل به عادت می شود. اگر سطح زبان شما مبتدی است و نیاز به یک محیط آموزشی فارسی دارید، این نرم افزار را نصب کنید.

دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای موبایل اندروید

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی آیلتس

اگر قصد آمادگی برای آزمون زبان بین المللی آیلتس را دارید، حتما نیاز است قبل از آن آمادگی کافی را به دست آورید. چند مورد از نرم افزارهای مناسب برای این آزمون عبارت است از:

  • IELTS word power: طراحی این برنامه توسط مدرسان کشور انگلیس صورت گرفته است. اگر قصد دارید به سوالات واژگان آیلتس درست پاسخ دهید، می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید. با نمونه سوالات این برنامه می توانید سطح یادگیری خود را بسنجید.
  • Learn English podcasts: این نرم افزار برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب است. با گوش دادن به آموزش های صوتی ۲۰ ساعته این برنامه، می توانید به بخش شنیداری آیلتس مسلط شوید.
  • IELTS practice and IELTS test: با نصب این نرم افزار می توانید در مواقع عدم دسترسی به اینترنت نیز از آن استفاده کنید. به جرئت می توان گفت این برنامه یکی از بزرگترین بانک سوالات آیلتس را دارا است. شما می توانید این آزمون ها را برای خودتان شبیه سازی کنید و به موفقیت حتمی در آزمون اصلی برسید.

با بهترین نرم افزارهای زبان مبتدی تا پیشرفته آشنا شوید

اگر سطح زبان انگلیسی تان مبتدی است و قصد رساندن آن به سطح پیشرفته را دارید، بهتر است از نرم افزارهایی که تمام سطوح را آموزش می دهند استفاده کنید. چند مثال از بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته عبارت است از:

  • Doulingo: یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای قابل نصب بر روی گوشی های اندروید، دولینگو است. این برنامه بر روی تمامی حیطه های آموزش زبان از جمله مکالمه، گرامر و مهارت شنیداری تمرکز می کند. با کمک دولینگو می توانید به یک کاربر ماهر زبان انگلیسی تبدیل شوید.
  • Learnit: این برنامه برای افراد بزرگسال طراحی شده است و آن ها را به بالاترین سطح زبان انگلیسی می رساند. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به آموزش تمامی دروس با زبان فارسی اشاره کرد.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رایگان اندروید

  • Rocket languages: اگر می خواهید درست همانند یک فرد بومی با زبان انگلیسی صحبت کنید، این برنامه می تواند برای شما مناسب باشد. با دسترسی به فایل های صوتی آموزش محاوره، می توانید تلفظ صحیح را به خوبی یاد بگیرید.

خرید نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید

راه های مختلفی برای خرید نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید وجود دارد. اگر قصد تهیه این نرم افزارها را دارید می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. با کمی جستجو در موتورهای جستجوگر متوجه وجود فروشگاه های اینترنتی مختلف می شوید. همین موضوع اطمینان کردن به این فروشگاه ها را برای زبان آموزان دشوار می کند.

هم چنین می توانید برای دریافت آموزش های آنلاین از راه دور بیشتر، به آموزشگاه زبان ملل مراجعه کنید. این آموزشگاه زبان، دوره های مختلف زبان انگلیسی را به صورت فشرده و نیم فشرده برگزار می کند. این دوره ها به دسته آموزش مکالمه، آموزش دستور زبان و قواعد و آموزش جامع تقسیم می شوند. همچنین دوره هایی تخصصی جهت آمادگی برای شرکت در آزمون های مختلف زبان در این آموزشگاه به صورت آنلاین برگزار می شود.

سخن پایانی

با وجود تمام مطالب گفته شده، احتمالا به اهمیت انتخاب و نصب یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی مناسب برای سیستم عامل اندروید پی برده اید. به خاطر داشته باشید که برای  موفقیت بیشتر لازم است تا به صورت مداوم تمرین کنید. برای کسب اطلاعات و دریافت آموزش های تخصصی تر زبان انگلیسی، با آموزشگاه زبان ملل در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا