فعالیت در زمینه گلابی مرا به موفقیت رساند

جدا شدن از ساختار شغل های همیشگی و ایجاد منبع درآمد شخصی شما را برای مقابله با بحران های اقتصادی در بهترین موضع قرار می دهد زیرا برای درآمد سالانه خود دیگر به رئیس یا اقتصاد وابسته نیستند. من نیز توانستم به طور مستقل تجارت خود را آغاز کرده و بدون وابستگی به کسی به ثروت برسم.

گلابی دوشیز

از مشخصات بارز و عمده گلابی دوشیز می توان به برخورداری از میوه ای نسبتا بزرگتر نسبت به سایر نمونه های دیگر پوستی بسیار صاف با رنگ زرد خوش رنگ بوده که طعمی بسیار شیرین دارد.

اغلب بافت این نوع گلابی بسیار نرم بوده و عاری از هرگونه لک و پلاسیدگی بر سطح آن می باشد و از وجود انواع حشرات و کرم خوردگی مبرا است.

این روز ها در سطح بازار میوه می توان انواع و اقسام گلابی را مشاهده نمود که دارای طعم و مزه منحصر به فردی بوده و توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.

شایان ذکر است که از گلابی دوشیز با نام گلابی بارتلت نیز یاد می کنند که زادگاه آن را شهر لندن می دانند که در منطقه آسیا نیز از نمونه های مشهور و شناخته شده است.

همچنین به دلیل ویژگی های خارق العاده کیفی بسیار مورد توجه تولید کنندگان و صاحبان کارخانجات تولید کننده کمپوت می باشد که باعث ارتقای سطح کیفیت این محصول نیز شده است.

فعالیت در زمینه گلابی مرا به موفقیت رساند

گلابی در بازار تهران

گلابی در بازار تهران  شاهد گونه های مختلفی از میوه گلابی هستیم که برخی از این میوه ها تولید داخل و برخی دیگر نیز وارداتی هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

عده ای تصور می کنند که کیفیت گلابی به نوع وارداتی یا صادراتی بودن آن بستگی دارد در حالیکه این تصور غلط بوده و کیفیت این میوه دوستداشتنی بایستی براساس مشخصات ظاهری آن مورد سنجش قرار گیرد.

فعالیت در زمینه گلابی مرا به موفقیت رساند

گلابی در تره بار

گلابی در تره بار، میوه ای پاییزی همراه با خواص بی شمار است امروزه ارقام مختلفی از میوه گلابی موجود است که از نظر شکل و رنگ و اندازه و مزه با هم فرق دارند.

این نوع از میوه مجلسی دارای بافت گوشتی شیرین و آبدار است که ترکیبات معدنی و مغذی زیادی نیز در ساختار آن جای گرفته است.

گلابی علاوه بر این که به عنوان میوه تازه مورد استفاده قرار می گیرد برای تولید محصولات دیگری همچون میوه خشک، کمپوت و آبمیوه طبیعی نیز بکار گرفته می شود.

گلابی از جمله میوه های لوکس است که ارزش غذایی بالایی دارد و نسبت به بسیاری از میوه های دیگر فواید بیشتری دارد.

فعالیت در زمینه گلابی مرا به موفقیت رساند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا