باید هر موردی که آرامش و امنیت مردم را برهم می‌زند، به خوبی مدیریت کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات در نخستین جلسه شورای اداری استان البرز، اظهار داشت: نامگذاری امسال از جانب مقام معظم رهبری، بستری برای نزدیکی و تعامل بیشتر مردم و مسئولان و در حقیقت هدیه نظام اسلامی به مردم و دولت است تا در سایه تحقق ان، عزت و ایران اسلامی پاسداری شود. وی همچنین …

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات در نخستین جلسه شورای اداری استان البرز، اظهار داشت: نامگذاری امسال از جانب مقام معظم رهبری، بستری برای نزدیکی و تعامل بیشتر مردم و مسئولان و در حقیقت هدیه نظام اسلامی به مردم و دولت است تا در سایه تحقق ان، عزت و ایران اسلامی پاسداری شود.

وی همچنین نامگذاری امسال را خط‌کش خوبی برای سنجش ولایتمداری افراد دانست و گفت: افراد و گروه‌هایی که نقدهای تند و حتی سیاه‌نمایانه به دولت داشتند، امروز اگر انتقادهای احساسی آن‌ها به نقدهای سازنده تبدیل شود، نشان از ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس و خبرگان، تصریح کرد: باید با حساسیت و درایت فضا را برای رقابت سالم در فضایی برادرانه آماده کنیم و هر موردی که آرامش و امنیت مردم و جامعه را برهم می‌زند، به خوبی مدیریت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تعدد سلیقه‌ها و گرایش‌ها را در سایه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی طبیعی و قابل پذیرش دانست و گفت: زمانی‌که جامعه به بلوغ سیاسی نرسیده، ممکن است گروه‌ها و جناح‌ها به دنبال حاکم کردن خود و به حاشیه راندن جریان‌های دیگر باشند، اما به لطف خدا امروز که جامعه ما به بلوغ رسیده است، باید اجازه دهیم سلیقه‌ها و جریان‌های مختلف در چارچوب قانون، پویا و فعال باشند.

وی همچنین امنیت را ضامن سلامتی جامعه دانست و گفت: اگر فضای سیاسی جامعه طوری باشد که همه احساس امنیت و کرامت کنند، عقده‌ها ایجاد نمی‌شود و از کسی ناهنجاری سر نمی‌زند.

وزیر اطلاعات امنیت روانی و حیثیتی را مهم‌تر از امنیت نظامی دانست و افزود: اگر همه احساس امنیت کنند و بدانند که می‌توانند در چارچوب قوانین نظام اسلامی فعالیت کنند، آن وقت به جای دشمنی و ناهنجاری، شاهد رقابت سالم و امنیت و آرامش در جامعه خواهیم بود.

وی اظهار داشت: امروز به لطف خدا و به برکت اشراف کامل سربازان گمنام امام زمان (عج) همه دسیسه‌های دشمنان ناکام مانده و علیرغم دود و آتش در منطقه و کشورهای اطراف، ایران اسلامی در آرامش و امنیت است.

وزیر اطلاعات همچنین البرز را خاستگاه انسان‌های ارزشمندی همچون آیت‌الله طالقانی، جلال آل‌احمد و شهید طالقانی دانست و خاطر نشان کرد: البرز، ایران کوچک است و کرج تابلوی تمام نمای ایران است که اقوام و طوایف مختلف در آن همزیستی مسالمت‌آمیز را به نمایش گذاشته‌اند.

دکمه بازگشت به بالا