ریوین آر۱تی؛ وانت با بالاترین امتیاز ایمنی در آمریکا (+فیلم و عکس)

ریوین آر۱تی موفق به کسب امتیاز خوب در هر شش قسمت بخش مقاومت در برابر آثار تصادف وسیله نقلیه شده است. برخی رتبه‌بندی ها در این مرکز با مقیاس ضعیف (Poor)، لب مرز (Marginal)، قابل قبول (Acceptable)، خوب (Good) و برخی دیگر با مقیاس پایه (Basic)، پیشرفته (Advanced) و برتر (Superior) انجام می شود.

موبنا – وانت پیکاپ ریوین آر۱تی (Rivian R1T) موفق شده است تا در تست های تصادف و ارزیابی ایمنی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) آمریکا بالاترین امتیاز را از آن خود کند. این وانت پیکاپ الکتریکی نشان +Top Safety Pick موسسه بیمه ایمنی بزرگراه آمریکا را دریافت کرده است.

 

 

عملکرد موفق وانت پیکاپ ریوین آر۱تی در تست های تصادف

خودروهای جدید باید پارامترهای سخت‌گیرانه ای را رعایت کنند تا نشان +Top Safety Pick را از IIHS دریافت کنند. این یک سازمان علمی مستقل و غیرانتفاعی است که فعالیت های خود را با هدف کاهش مرگ و میر، جراحات و خسارات مالی ناشی از تصادف وسایل نقلیه موتوری از طریق پژوهش و ارزیابی و آموزش مصرف کنندگان، سیاستگذاران و متخصصان ایمنی انجام می دهد.

برخی رتبه‌بندی ها در این مرکز با مقیاس ضعیف (Poor)، لب مرز (Marginal)، قابل قبول (Acceptable)، خوب (Good) و برخی دیگر با مقیاس پایه (Basic)، پیشرفته (Advanced) و برتر (Superior) انجام می شود.

تست تصادف ریوین آر1تی

ریوین آر۱تی موفق به کسب امتیاز خوب در هر شش قسمت بخش مقاومت در برابر آثار تصادف وسیله نقلیه شده است.

همچنین، نشان +Top Safety Pick به خودروهایی اختصاص می یابد که دارای سامانه پیشگیری از تصادف از جلو باشند. سازمان IIHS کارایی آنها را در تست های پیشگیری از تصادف خودرو با خودرو و خودرو با عابر پیاده ارزیابی می کند. وانت پیکاپ ریوین آر۱تی موفق به کسب امتیاز برتر در هر دو قسمت شده است. بخش تاثیرگذار دیگر در کسب نشان +Top Safety Pick چراغ های جلو خودرو هستند. ریوین موفق به کسب امتیاز خوب در این زمینه شده است.

نیروی مورد نیاز ریوین آر۱تی توسط چهار موتور الکتریکی تامین می شود. باتری ۱۳۵ کیلووات ساعتی این خودرو با یک بار شارژ کامل برد ۳۲۸ مایل (۵۲۷ کیلومتر) را ارائه می کند. ریوین آر۱تی وانت پیکاپ قدرتمندی است که ۸۳۸ اسب بخار نیرو و ۹۰۸ پوندفوت گشتاور تولید می کند. این خودرو می تواند طی ۳.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند.

 

نتایج تست های تصادف و ایمنی IIHS برای ریوین آر۱تی به شرح زیر است:

مقاومت در برابر آثار تصادف وسیله نقلیه

تست تصادف از جلو با همپوشانی کوچک – سمت راننده: خوب

تست تصادف از جلو با همپوشانی کوچک – سمت مسافر: خوب

تست تصادف از جلو با همپوشانی متوسط: خوب

تست تصادف از بغل: خوب

تست استحکام سقف: خوب

مهار سر و صندلی ها: خوب

 

پرهیز و کاهش اثر تصادف

چراغ های جلو: خوب

پیشگیری از تصادف از قسمت جلو – برخورد خودرو با خودرو:

سامانه استاندارد: برتر

پیشگیری از تصادف از قسمت جلو – برخورد خودرو با عابر پیاده:

سامانه استاندارد: برتر

 

گیره های نصب صندلی کودک

راحتی استفاده: خوب

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا