ثروت بیشماری که با رزماری بدست آمد

ثروتمندان واقعی به شانس هیچ اعتقادی ندارند، بلکه با تدابیر حساب شده پول خود را بیشتر و بیشتر می کنند. آیا جایی دیده اید مولتی میلیاردری برای ثروتمند شدن قمار کند؟ خیر، هیچ عقل سلیمی این راهکار را نمی پذیرد.

حتی اگر درآمد بالایی برای ایجاد یک شغل مناسب و پولساز ندارید می توانید در بستر اینترنت که به صورت رایگان در اختیار همه وجود دارد استفاده کنید. من از این طریق کسب و کاری را در حوزه ی رزماری راه اندازی کردم و پس از مدت زمان کوتاهی به سود رسیدم و رفته رفته به ثروتم اضافه شد.

رزماری تازه

گیاه رزماری که به آن اکلیل کوهی نیز گفته می شود دارای قدمت چند ساله و معطر است که برگهای سوزنی شکل نیز دارد، گلهای رزماری تازه در رنگهای گوناگون سفید، صورتی، بنفش یا آبی نیز دیده می‌ شود. قسمت مورد استفاده و مفیدش برگ و سرشاخه‌ های گلدار این گیاه است.

این گیاه دارویی مثل چای سبز است که با انواع سرطان مبارزه می ‌کند و مانند نعناع  برای دستگاه گوارش مفید بوده و مثل بابونه، اسطوخودوس و گل گاو زبان خاصیت آرامبخشی و میکروبکشی نیز دارد. این گیاه در مناطق مدیترانه  رشد کرده که آب و هوای معتدلی دارد و رزماری از دیرباز برای درمان ناراحتی معده، یبوست، نفخ و اسهال کاربرد داشته است.

ثروت بیشماری که با رزماری بدست آمد

رزماری در تهران

ین گیاه بومی استانی در اطراف دریای مدیترانه به نام استان مورسیا در جنوب شرقی اسپانیا می باشد. این استان یکی از اصلیترین تولیدکنندگان گیاه رزماری در تهران و دنیا است گیاه رزماری امروزه تقریبا در سراسر جهان گسترش یافته است.

این گیاه بسیار مقاوم می باشد تا جایی که حتی در آب و هوای بسیار سرد و با کمبود شدید آب نیز به راحتی دوام می آورد و برای مدت طولانی میتواند زنده بماند رشد گیاه رزماری بسیار کم می باشد، با این حال عمری طولانی دارد.

عمر این گیاه تا ۳۰ سال نیز تخمین زده شده است سیب زمینی سرخ شده با سبزی خشک رزماری گیاه رزماری به شبنم اقیانوس ها معروف شده است سیب زمینی یکی از چهار محصول مهم غذایی در جهان و یکی از غذاهایی است که اغلب در زندگی مصرف می کنیم.

ثروت بیشماری که با رزماری بدست آمد

رزماری خشک

رزماری، گیاه جادویی است که برای سلامتی و تقویت پوست و مو استفاده شده و بوی مطبوعی دارد، کاشت رزماری ساده است  و رزماری خشک به صورت دمنوش، روغن، پودر و عطر به عنوان چاشنی در غذاهای مختلف شامل انواع سوپ‌ و سس‌ نیز کاربرد دارد.

از قدیم انواع گیاهان دارویی در طب سنتی استفاده می شده که رزماری یکی از گیاهان دارویی پرمصرف می باشد که به صورت خشک شده و روغنی و  با قیمت مختلف نیز قابل خریداری می باشد.

ثروت بیشماری که با رزماری بدست آمد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا