با محصول فرومنگنز در صحنه کسب و کار خوش درخشیدم

زمانی که فعالیت خود را در زمینه فرومنگنز آغاز کردم شاهد افزایش تصاعدی درآمد خود بودم چراکه این محصول گران بها کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. در این مطلب از شما دعوت می کنم تا جهت شناخت این محصول همراه ما باشید.

فرومنگنز کم کربن

فرو آلیاژ فرومنگنز کم کربن در صنایعی از جمله فولاد و چدن بسیار کاربرد دارد که قیمت آن بر اساس کیفیت، حجم خرید و نوسانات بازار متغیر می باشد. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید هدف خود را از خرید تعیین نمایید و بر طبق نیاز و هدف خود خرید کنید. اگر در زمینه فرومنگنز، کاربردها و انواع مختلف آن اطلاعات کافی داشته باشید قطعا در هنگام خرید دچار مشکل نخواهید شد اما اگر اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد می شود در ابتدا با متخصصان و کارشناسان با تجربه مشورت نمایید. پاسخ به ۲ سوال درباره فرومنگنز به این شرح می باشد. ۱: افزودن فرومنگنز به فولاد چه مزایایی دارد؟ افزایش مقاومت، افزایش استحکام و سختی، کاهش میزان شکنندگی و افزایش سختی پذیری در فولاد. ۲: عامل موثر در تقسیم بندی فرومنگنز چیست؟ میزان کربن موجود در آن.

با محصول فرومنگنز در صحنه کسب و کار خوش درخشیدم

فرومنگنز پرکربن

فرومنگنز پرکربن یکی از انواع فروآلیاژ می باشد. فرومنگنز یک نوع فروآلیاژ فلزی است که از ترکیب آهن و منگنز بدست می آید. منگنز یک نوع فلز مهم و استراتژیکی است که در صنایعی مانند فولاد و چدن بسیار کاربردی است. این فلز آنقدر در ساخت فولاد کاربردی است که به عنوان یکی از مهم ترین فروآلیاژها شناخته می شود. در فرومنگنزها معمولا بین ۶۵ تا ۹۵ درصد منگنز به کار رفته است. برای تولید فرومنگنز، سنگ معدنی با میزان سیلیس حداکثر ۷ تا ۸ درصد مورد نیاز است. یکی از دلایلی استفاده از فرومنگنز حذف مواد زائد همچون گوگرد و اکسیژن در کوره های فولاد سازی است. چرا که غلظت زیاد گوگرد در مذاب همگن باعث می شود تا غلظت فولاد تولید شده کاهش پیدا کند و همین امر باعث شکننده شدن آن می شود.

با محصول فرومنگنز در صحنه کسب و کار خوش درخشیدم

فرومنگنز متوسط کربن

فرومنگنزها از نظر ساختاری، اندازه و گرید دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام باتوجه به داشتن خصوصیات مختلف، دارای کاربردهای متنوعی هستند. فرومنگنز پر کربن، فرومنگنز متوسط کربن و کم کربن، از انواع مختلف این محصول کارآمد به شمار می روند، علت تفاوت انواع فرومنگنزها، به دلیل میزان کربنی است که در ساختار آن ها به کار رفته است. این محصولات هنگامی که در فولاد استفاده می شوند مقاومت آن را افزایش می دهند و میزان شکنندگی آن را پایین می آورند. علاوه بر آن، انواع مختلف این محصول در ساخت کودهای شیمیایی و گیاهی، مواد ضد عفونی کننده، در صنعت رنگ سازی و مواردی دیگر قابل استفاده اند.

با محصول فرومنگنز در صحنه کسب و کار خوش درخشیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا