روز کاری خود را با گلکسی بادز سامسونگ راحت‌تر به پایان رسانید

مدل‌های جدید گلکسی بادزهای سامسونگ شامل گلکسی Buds2 و گلکسی Buds2 Pro، فراتر از یک دستگاه پخش موسیقی عمل کرده و با قابلیت‌های هوشمند خود اتصال راحت و هماهنگی میان سایر ابزارها را فراهم می‌کند.

موبنا – این ایربادزها به قابلیت‌هایی مجهز شده‌اند که می‌توانند ضمن صرفه‌جویی در زمان انجام کارها، میزان بهره‌وری را افزایش داده و لحظات خوشایندی را برای کاربران خود رقم بزنند.

 

جابه‌جایی خودکار

سامسونگ اواسط تابستان امسال همزمان با رونمایی از نسل چهارم گوشی‌های تاشوی خود، گلکسی Buds2 Pro را به عنوان جدیدترین عضو خانواده بادز معرفی کرد. گلکسی Buds2 Pro به کمک فناوری‌ها و قابلیت‌هایی همچون صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi، ANC، صدای ۳۶۰ درجه و طراحی ارتقا یافته، فراگیرترین تجربه صدای بی‌سیم را در اختیار شما می‌گذارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های بادز جدید سامسونگ، امکان جابه‌جایی خودکار یا Auto Switch است. به کمک این قابلیت به راحتی می‌توانید در زمان استفاده از گلکسی Buds2 Pro بین دستگاه‌های مختلف گلکسی (گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و…) جابه‌جا شوید. به عنوان مثال، اگر در حال تماشای یک ویدئو در لپ‌تاپ یا تبلت خود هستید و همزمان یکی از از همکاران با تلفن شما تماس بگیرد، هنگامی که دکمه اتصال تماس را می‌زنید، Buds شما بدون نیاز به تعویض دستی فعال می‎شود. به همین ترتیب، هنگامی که تماس را قطع می‌کنید و به تماشای ویدئو در لپ‌تاپ خود باز می‌گردید، Buds هم به شکل هوشمند به وضعیت قبلی خود تغییر حالت می‌دهد.

برای فعال سازی این قابلیت کافیست پس از راه‌اندازی اولیه بادز، به اپلیکیشن Galaxy Wearable گوشی هوشمند خود مراجعه کرده و در تنظیمات آن ویژگی Auto Switch را فعال کنید.

قابلیت Auto Switch در گلکسی‌های Buds2 و Buds2 Pro در دسترس کاربران قرار گرفته تا به شکل سریع‌تری چندین کار را به طور همزمان انجام دهند.

روز کاری خود را با گلکسی بادز سامسونگ راحت‌تر به پایان رسانید

ویجت صفحه اصلی

بسیاری از ما هنگام کار با کامپیوتر، تلفن هوشمند خود را روی میز قرار می‌دهیم تا بتوانیم تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را ببینیم، اخبار و وضعیت آب‌‌وهوا را دنبال کنیم و نتایج تیم های ورزشی مورد علاقه خود را پیگیر شویم. ویجت‌های صفحه اصلی به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی خود، به سرعت اطلاعات را ببینید و به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

ویجت‌ها یکی از راه‌های سفارشی‌سازی صفحه نمایش اصلی در گلکسی Z Fold4 هستند. اگر همزمان یکی از گلکسی بادزهای سری جدید سامسونگ را داشته باشید و آن را به گوشی تاشوی Z Fold4 خود متصل کنید، می‌توانید از قابلیت‌های ویجت صفحه اصلی بادز در گوشی خود لذت ببرید.

به کمک این ویجت می‌توانید علاوه بر کنترل میزان شارژ ایربادز خود، قابلیت‌های کنترل نویز را از صفحه اصلی گوشی خود تنظیم کنید. کنترل های نویز شامل، حذف نویز فعال یا ANC و حالت صدای محیط (ambient mode) می‌شود.

قابلیت حذف نویز فعال یا ANC در نسل جدید بادزهای سامسونگ تا حد قابل توجه‌ای ارتقا یافته است. در این فناوری، سه میکروفون با نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالا، صدای محیط را حدودا تا ۳۲ دسی‌بل حذف می‌کند. در مقابل هم حالت صدای محیط (ambient mode) را در اختیار دارید که باعث می‌شود هنگام شنیدن محتوا دیگر نیازی به قطع کردن آن نداشته باشید و در هر حالتی بتوانید از صدای اطراف خود بهره ببرید. همچنین وقتی حالت تشخیص صدا (voice detect) را فعال کنید این هدفون به صورت خودکار و پیوسته بین حالت محیطی و حذف نویز فعال، جابه‌جا می‌شود. برای مثال هنگامی که شروع به صحبت کنید با تشخیص صدای شما در حالت محیطی قرار می‌گیرد و دیگر نیازی نیست برای شنیدن صدای اطرافیان و صحبت کردن با آن‌ها هدفون را از گوش خود درآورید. به کمک این قابلیت‌ها می‌توانید تمرکز خود را در محیط کاری افزایش دهید.

روز کاری خود را با گلکسی بادز سامسونگ راحت‌تر به پایان رسانید

گلکسی Watch

داشتن ابزارهای متنوع گلکسی و ساخت یک اکوسیستم هماهنگ میان آنها، می‌تواند تا حد بالایی میزان بهره‌وری کارهای روزمره‌تان را ارتقا دهد. پس از داشتن گوشی‌های جدید گلکسی سامسونگ و گلکسی Buds2، ساعت هوشمند Watch5 می‌تواند این زنجیره را کامل کند. به کمک قابلیت‌های هماهنگ این اکوسیستم می‌توانید تنظیمات و کنترل‌های مربوط را از طریق گلکسی واچ اعمال کنید.

برای این کار کافیست به منوی تنظیمات واچ مراجعه و در منوی Connections گزینه Bluetooth را انتخاب کرده تا با شناسایی Buds2 بتوانید به آن متصل شوید. پس از آن بدون از دست دادن لحظه‌ای از وقت خود، می‌توانید بین دستگاه‌های مختلف به راحتی جابه‌جا شوید.

 

مجموع این قابلیت‌ها باعث شده تا کاربران سامسونگ با داشتن یکی از مدل‌های گلکسی‌ Buds2 یا Buds2 Pro یک روز شلوغ و پراسترس را با آسودگی خاطر و به راحت‌ترین شکل ممکن سپری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا