آرزوی عجیب یک میلیونر فقیر نشین

آرزوی پولدار شدن برای خیلی از ما دوستان پیش می آید اما این مهم هست که چه کسی به این آرزوی خود تحقق بدهد. من یک فرد فقیری بودم که توانستم با سرمایه اندک در حوزه بنتونیت فعالیت کنم و امروز یکی از افراد موفق این حوزه باشم و زندگی خوبی برای خود و اطرافیان خود ساختم.

بنتونیت بستر گربه

بنتونیت ماده‌ای است که از  کاربردهای صنعتی گسترده‌ای برخوردار است. این ماده از ۸۵% خاک رس تشکیل شده است. بنتونیت بستر گربه از موارد استفاده از بنتونیت است. خواص بنتونیت همچون جذب بالا موجب استفاده از آن به عنوان خاک بستر گربه گردیده است. خاک بنتونیت دارای جذب شگفت انگیزی است. به طوریکه قادر است تا ۱۵ برابر حجم اولیه خود، رطوبت و آب را جذب نماید. همچنین بنتونیت بستر گربه مانع از رشد قارچ و باکتری در محیط خواهد شد.  قیمت بنتونیت در بازار متفاوت بوده و به نوع آن وابسته است. انواع بنتونیت بستر گربه به صورت سدیمی و کلسیمی در بازار موجودند. البته بنتونیت بستر گربه سدیمی دارای جذب آب بیشتری است. برای خرید بنتونیت بستر گربه می توان به سایت های فروش مراجعه نمود.

آرزوی عجیب یک میلیونر فقیر نشین

بنتونیت جذبی

خرید بنتونیت جذبی با قدرت جذب بیشتر از ۷۰۰ برای حفاری، خوراک دام و طیور، چاه ارت، ریخته گری و دیگر موارد کاربرد دارد. این محصول در دانه بندی های مختلف و مش های متنوع تولید می گردد. فروش انواع بنتونیت با آنالیزهای متنوع و قیمت های مختلف انجام می شود. برای خرید ویژه بنتونیت و تهیه انواع بنتونیت جذبی اولین موردی که بیشتر جلب توجه می کند میزان جذب آب بنتونیت است.
این ویژگی برای هر نوع بنتونیت متغیر خواهد بود.
خرید بنتونیت سیرجان، یزد، اصفهان، تهران، دلیجان، اراک، ساوه، زنجان و دیگر استان های مرکز کشور با توجه به کوتاهی مسافت حمل برای خریداران این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت مناسبی خواهد داشت.

آرزوی عجیب یک میلیونر فقیر نشین

بنتونیت بستر مرغداری

قیمت انواع بنتونیت بستر مرغداری با بهترین کیفیت خرید و فروش عرضه می گردد. به چه دلایلی از بنتونیت بستر حیوانات برای بستر مرغداری استفاده می شود و آیا این ماده ارزش افزوده ایجاد می کند و پس از مصرف نیز برای استفاده مجدد جهت موارد دیگری کاربرد دارد؟ قیمت انواع بنتونیت بستر مرغداری را از چه طریقی می توان جویا شد؟

با توجه به اینکه بنتونیت جاذب رطوبت و آب است بنابراین برای استفاده در بستر مرغداری بسیار مفید می باشد.
ضمنا این ماده غلظت گاز آمونیاک را کاهش داده و از ایجاد زخم در پا و سینه مرغ و دیگر پرندگان جلوگیری می کند
با توجه به این مزایا برای بستر دام و طیور خیلی مناسب خواهد بود.
انواع بنتونیت درین کاشان و بنتونیت موجود در معادن مختلف ایران با یکدیگر فرق می کنند و هر کدام برای کاربردهای مشخصی در بازار به فروش می رسند.

آرزوی عجیب یک میلیونر فقیر نشین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا