چهارپایه موفقیت مرا به بام ثروت رساند

نگرش شما در مورد ثروت، پایه و اساس کسب ثروت است. من وقتی وارد بازار کار شدم نمیدانستم که که ثروت را چگونه بدست آورم. تا اینکه در حوزه انواع پودر گوشت مشغول به کار شدم و پس از مدتی کسب وکارم رونق گرفت و توانستم آن را گسترش دهم. من توانستم با کار در این حوزه به ثروت برسم.

پودر گوشت شیراز

همانطور که می دانید قیمت پودر گوشت شیراز تحت تاثیر عوامل مختلف مانند: کیفیت، بسته بندی متفاوت می باشد و با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

پودر گوشت شیراز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که به پروتئین خام معروف می باشد.

این پودر از فراورده هایی می باشد که از بدن و لاشه در کشتارگاه بدست می آید.

این پودر برای مصارف دام به کار برده می شود و انسان ها نمی توانند از این محصول استفاده کنند.

این پودر سرشار از مواد مغذی می باشد و به همین دلیل برای دام و طیور مناسب می باشد.

محتویات روده، قلب، دست، پا، معده و غیره در تشکیل این پودر به کار برده می شود.

چهارپایه موفقیت مرا به بام ثروت رساند

پودر گوشت ماهی

پودر گوشت ماهی از لاشه و استخوان های ریز ماهی و میگو های چرب دریایی تولید می شود.

در واقع پس از خشک کردن لاشه ها آن ها را پودر کرده و به مصرف می رسانند. پودر گوشت ماهی از قسمت های مختلف ماهی تولید می شود.

برخلاف تصور عمومی این پودر نه تنها بوی بدی نمی دهد بلکه از عطر ادویه مانندی برخوردار است. پودر گوشت ماهی تاریخ مصرف نسبتا طولانی دارد.

همین امر باعث شده تا این محصول در تمام فصول سال به راحتی یافت شود. تولیدی پودر ماهی چابهار از بهترین تولید کنندگان این محصول می باشد.

این تولیدی با هدف تولید بهترین و با کیفیت ترین پودر ماهی فعالیت می کند.

این محصول با ادقام شدن در خوراکهای دیگر ارزش غذایی گوشت حیوانات پرورشی را بالا می برد و می تواند برای کسانی که از آن گوشتها استفاده می کنند مفید باشد درواقع افزایش دهنده میزان پرتئین حیوانی در گوشتهای پرورشی می باشد که برای بدن ضرورت دارند این محصولات در صنعت دامپروری و پرورش طیور به دلیل حضم بهتر غذای آنها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند پروتئین لازم را به بدنشان برساند همچنین با داشتن مواد مغذی فراوان می تواند بهره وری آنها را افزایش دهد و کسانی که غذاهای دام و طیور را تولید می کنند از این محصول در تولید آنها استفاده می کنند.

چهارپایه موفقیت مرا به بام ثروت رساند

پودر گوشت مشهد

پودر گوشت مشهد از لاشه حیوان مشهد همانند کبد، قلب و سایر اعضای این حیوان در طی انجام دادن مراحل و فرآوری خاصی تهیه می شود.

پودر گوشت مشهد دارای مقدار زیادی ازت می باشد که در گذشت زمان ازت های موجود در آن در هوا آزاد می شود و از کیفیت و کارآرایی محصول نیز کاهش می یابد.

گوشت مشهد انواع متفاوتی دارد:

  • پودر گوشت مشهد فشرده
  • پودر گوشت دامی که مناسب حیوانات دامداری و خانگی می باشد.
  • پودر گوشت طیور که برای پرندگان زیادی مناسب می باشد.

چهارپایه موفقیت مرا به بام ثروت رساند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا