فراوانی مالی را چطور تجربه کردم

یکی از اهداف اصلی من دست یافتن به فراوانی مالی و تجربه رفاه در زندگی بود که توانستم با ورود به عرصه ایزوگام و تلاش در این مسیر به هدف خود دست پیدا کنم و در ادامه این مقاله پرفروش ترین انواع آنها را با هم بررسی خواهیم کرد.

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

برای نصب ایزوگام سپهر گستر دلیجان باید حرارت بالا به کف آن وارد شده که در اثر آن دود بسیاری تولید می شود و موجب آلودگی هوای محیط و گاهی مشکلاتی برای ساختمانهای مجاور محلی که در حال ایزوگام است، می شود.

علاوه بر مشکلاتی که نحو نصب ایزوگام معمولی به همراه دارد، عمر مفید این ایزوگام در حدود ۱۰ تا ۱۵ سال بوده و پس از آن عملا قیر خاصیت چسبندگی خود را از می دهد.

پس از حذف خاصیت چسبندگی قیر دیگر ایزوگام نمی تواند نقش عایق بودن خود را به خوبی ایفا کند و عملا کارایی خود را از دست خواهد داد.

ایزوگام چسبی محصولی است که به عنوان جایگزین ایزوگامهای معمولی در نظر گرفته شده است، این نوع از ایزوگام به جای چسبیدن به سطح با قیر، از نوعی چسب مخصوص بهره می برد.

فراوانی مالی را چطور تجربه کردم

ایزوگام ساده

در واقع ایزوگام ساده یکی از معروف ترین محصولاتی است که جهت عایق نمودن سطح پشت بام و دیوارهای ساختمان از آن استفاده می شود.

نوع سنتی این محصول دارای لایه ای از قیر در دو سمت آن بوده که با گرما دادن به این لایه قیر خاصیت چسبی پیدا کرده و به سطح پشت بام می چسبد.

مشکل اصلی که ایزوگامهای سنتی دارند، در مرحله اول زمان طولانی نصب و هزینه بالای است، که موجب ایجاد مشکلات زیست محیطی و هزینه نصب این محصولات شده است.

برای نصب این نوع از ایزوگام باید حرارت بالا به کف آن وارد شده که در اثر آن دود بسیاری تولید می شود و موجب آلودگی هوای محیط و گاهی مشکلاتی برای ساختمانهای مجاور محلی که در حال ایزوگام است، می شود.

فراوانی مالی را چطور تجربه کردم

ایزوگام شرق

اولین نکته ای که در مورد ایزوگام شرق چسبی باید دانست، ماده اولیه ساخت آن یعنی قیر است، این ایزوگام نیز مانند سایر محصولات در این عرصه از پایه قیر تولید می شود.

لذا ایزوگام چسبی از نظر عایق بودن در برابر حرارت نسبت به ایزوگامهای معمولی تفاوتی نداشته و به همان اندازه موثر خواهد بود.

همچنین با توجه به جدید بودن این محصول امروزه متریال گوناگونی به ماده اولیه آن اضافه شده که موجب افزایش کیفیت عایق بندی ایزوگام چسبی شده است.

دیگر سوالی که برای خریداران این محصول پیش می آید در مورد عمر مفید و قدرت چسبندگی این ایزوگام است، که آیا میزان آن از نمونه های معمولی بیشتر است یا کمتر؟

در این مورد نیز باید گفت که چسب به کار گرفته شده در ایزوگام چسبی دارای قدرت چسبندگی بالایی بوده و از فرمولاسیون خاصی ساخته می شود.

فراوانی مالی را چطور تجربه کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا