نکات طلایی که باید در راه کسب ثروت رعایت شود

اگر شما در مسیر کسب ثروت قرار دارید و یا قصد وارد شدن به این مسیر را دارید امروز می خواهم که چند نکته در خصوص کسب ثرروت به شما یاد آوری کنم که اولین نکته پیدا کردن و قرار گرفتن در یک مسیر و راه مطمعن است که بدانید قطعا در انتهای این مسیر هدف شما قرار دارد و دومین نکته دریافت مشاوره و راهنمایی از افراد موفق در این زمینه است.

روغن زیتون فرابکر

استفاده از روغن زیتون فرابکر خواص بسیاری دارد مانند: ۱-بهبود عملکرد قلب و جلوگیری از سکته قلبی و مغزی: این محصوول با کاهش کلسترول های بد و مضر بدن از سکته جلوگیری می کند.

۲-درمان بیماری های گوراشی: این محصول به هضم راحت تر غذا کمک بسیاری می کند و استفاده از آن باعث بهبود دستگاه گوارشی و روده ای می شود.

۳-برای تقویت حافظه: به دلیل دارا بودن اسید های چرب مفید برای تقویت حافظه و سلامت مغز بسیار مفید است.

۴- سلامت پوست و مو: همان طور که شنیده اید روغن زیتون بسیار برای شادابی، سلامت مو و آبرسانی پوست مفید بوده است.

۵- داروی ضد افسردگی: با استفاده از این محصول میزان سروتونین بدن افزایش یافته و به عنوان یک داروی ضد افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات طلایی که باید در راه کسب ثروت رعایت شود

روش خشك كردن موز بدون سیاه شدن

روش خشك كردن موز بدون سیاه شدن زیاد است مثل خشک کردن موز در آفتاب، خشک کردن موز در فر، خشک کردن موز روی رادیاتور، خشک کردن موز روی بخاری و خشک کردن موز روی دستگاه های میوه خشک کنی که بهترین و سریع ترین این روشها خشک کردن در فر است از روش خشک کردن موز در آفتاب اگر مشکلی با سیاه شدن آن ندارید می توانید استفاده کنید.

یکی از مهمترین و پر تکرار ترین علت سیاه شدن موز خشک این است که یا از موزهای بیش از حد رسیده شده استفاده کردیم و یا بعد از پوست کندن و برش موزها آنها را مدت زیادی در معرض هوا ی آزاد گذاشتیم اگر پس از برش موز ها بلافاصله کمی آبلیمو طبیعی یا عسل به آنها اضافه کنیم دیگر خبری از سیاه شدن موزها نیست.

نکات طلایی که باید در راه کسب ثروت رعایت شود

روش استفاده از کتیرا برای صورت

چنانچه می خواهید با استفاده از روش استفاده از کتیرا برای صورت و بی عارضه و گیاهی باعث چاق شدن صورت با شیر و کتیرا بشوید. شیر و کتیرا آن را با هم مخلوط نمایید و به صورت ماسک به روی پوست خود قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را کاملا بشویید. با شامپو براق کننده  و کتیرا به راحتی پوست  و مو خود را با مواد گیاهی و مغذی تغذیه کنید تا سالم و شاداب و به دور از جوش باشد همچنین کمک بزرگی به چاق شدن آن می کند.

کارخانجات تولید کننده انواع ماسک و ژل کتیرا و همچنین ژل رویال برای جوش صورت با به کارگیری مدرن ‌ترین ماشین‌ آلات روز دنیا و بهترین محصولات را برای استفاده مشتریان به بازار ارائه می دهند، در سالهای اخیر خرید این لوازم بهداشتی پر کاربرد و مفید در ایران و جهان بسیار گسترش یافته است.

نکات طلایی که باید در راه کسب ثروت رعایت شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا