بوگاتی و معرفی متفاوت ترین گاوصندوق جهان! (+عکس)

این گاوصندوق ها به گونه ای طراحی شده اند تا از نظر ظاهری هویت دیداری خودروهای بوگاتی را ارائه کنند. در هر طرف گاوصندوق نور محیطی قابل تنظیم با الهام از طرح سی-لاین (C-Line) موجود در مدل شیرون دیده می شود.

موبنا بوگاتی با همکاری شرکت بوبن اند زوروگ (Buben&Zorweg) به تازگی مجموعه ای از گاوصندوق های جذاب را معرفی کرده است. این گاوصندوق های تولید محدود خزانه های کوچکی با طراحی شیک برای نگهداری از دارایی های ارزشمند مالک خود محسوب می شوند.

گاوصندوق بوگاتی

این گاوصندوق ها به گونه ای طراحی شده اند تا از نظر ظاهری هویت دیداری خودروهای بوگاتی را ارائه کنند. در هر طرف گاوصندوق نور محیطی قابل تنظیم با الهام از طرح سی-لاین (C-Line) موجود در مدل شیرون دیده می شود. در قسمت بالای گاوصندوق نیز یک خط دم کوسه با الهام از مدل تایپ ۵۷ آتلانتیک وجود دارد.

درب گاوصندوق های جدید بوگاتی از هسته فولادی با استحکام بالا و پوشش سطحی منحصر به فرد از جنس فیبر کربن ساخته شده است. عناصر بکار گرفته شده در قسمت جلوی گاوصندوق های بوگاتی نیز با الهام از خودروهای این شرکت شکل گرفته اند. این مجموعه در سه طرح مختلف شامل هایپر لایت (Hyper Light)، هایپر دارک (Hyper Dark) و هایپر ترک (Hyper Track) معرفی شده است.

مدل هایپر ترک دارای درب فیبر کربنی سیاه رنگ در ترکیب با چرم آبی رنگ ناپا در طرفین گاوصندوق است و به نوعی دی‌ان‌ای بوگاتی را در خالص‌ترین شکل خود نشان می دهد.

بوگاتی و بوبن اند زوروگ بیش از ۱۸ ماه برای تکمیل این پروژه با هم همکاری داشته و از هر طرح گاوصندوق فقط ۲۵ عدد ساخته می شود.

البته، این نخستین بار نیست که شاهد معرفی یک گاوصندوق از سوی بوگاتی هستیم. این شرکت در سال ۲۰۲۰ گاوصندوق گرند ایلوژن شیرون (Grande Illusion Chiron) را با الهام از خودرو شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰+ معرفی کرده بود. در قسمت بالای این گاوصندوق با وزن ۲۱۵ کیلوگرم، یک ساعت فلایینگ مینت توربیلون (Flying Minute Tourbillon) قرار داشت.

گاوصندوق گرند ایلوژن شیرون به سمت بالا باز شده و امکان باز کردن قفل آن با استفاده از اثر انگشت بیومتریک یا تراشه ترانسپوندر وجود داشت. این گاوصندوق دارای بخش ویژه محافظت شده در برابر امواج رادیویی بود، از این رو، هکرها امکان تهیه کپی از کلیدهای ذخیره شده درون آن برای سرقت ابرخودروهای گران قیمت را نداشتند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا