همراه اول در جام‌جهانی ۲۰۲۲ با رومینگ۵G ظاهر شد

همزمان با برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ همراه اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشورمان، با طراحی «بسته‌های رومینگ ویژه جام‌جهانی» و «بسته مکالمه رومینگ» خدمات ارتباطی گسترده‌ای به مسافران ایرانی حاضر در این رویداد جهانی با رومینگ ۵Gارائه کرد.

موبنا – تیم‌ ملی فوتبال ایران با تحمل شکست یک بر صفر در مقابل آمریکا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ ناکام ماند، با این وجود هنوز هم هزاران نفر از ایرانیانی که برای تماشای بازی‌های فوتبال به کشور قطر سفر کرده‌ بودند،‌ از خدمات ارتباطی همراه اول بهره‌مند می‌شوند.

نکته جالب توجه پوشش ارتباط رومینگ ۵G همراه اول برای مشترکان این اپراتور در کشور قطر است؛ همچنین مخاطبانی که با خرید بسته‌های تعریف شده، از خدمات مورد نیاز استفاده کنند، هزینه‌های کمتری نسبت به شرایط عادی پرداخت می‌کنند.

بسته‌های رومینگ این اپراتور به منظور استفاده مشترکین دائمی و اعتباری که قصد مسافرت به کشور قطر را دارند ارائه شده و زمان شروع استفاده آن از ۱۵ آبان ۱۴۰۱ است. بسته‌ها به غیر از کدهای دستوری ussd، از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من نیز قابل خریداری بوده و اپراتورهای طرف قرارداد این طرح Ooredoo و Vodafone هستند.

عنوان بسته مدت اعتبار قیمت بسته (تومان) روش فعال‌سازی USSD لینک خرید
بسته ویژه ۲ گیگ رومینگ جام جهانی به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۰ پیامک هدیه ۳۰ روز ۳۹۰۰۰۰ *۱۰*۲۹۱۳*۲۰۲۲*۱# خرید آنلاین
بسته ۵ گیگ رومینگ جام جهانی به همراه ۵۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۵۰ پیامک هدیه ۳۰ روز ۹۹۰۰۰۰ *۱۰*۲۹۱۳*۲۰۲۲*۲# خرید آنلاین
بسته ۲۰ گیگ رومینگ جام جهانی به همراه ۲۰۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۰۰ پیامک هدیه ۳۰ روز ۲۹۹۰۰۰۰ *۱۰*۲۹۱۳*۲۰۲۲*۳# خرید آنلاین
بسته مکالمه ۹۰ دقیقه رومینگ جام جهانی به همراه ۹۰ پیامک هدیه ۷ روز ۴۹۰۰۰۰ *۱۰*۲۹۱۳*۲۰۲۲*۴# خرید آنلاین

 

همراه اول بسته‌های فوق را ویژه رومینگ بین‌الملل جام‌جهانی ۲۰۲۲ که از نیمه آبان ماه سال جاری پیاده‌سازی کرده، قابلیت خریداری و فعالسازی برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری به سه شکل «کدهای دستوری»، «فروشگاه آنلاین همراه اول» و «اپلیکیشن همراه من» فراهم آورده است. در ضمن قابلیت خرید برای دیگران در تمامی روش‌های مذکور وجود دارد.

همراه اول در جام‌جهانی 2022 با رومینگ5G ظاهر شد

گفتنی است همراه اول علاوه بر تدارک بسته ۳۰ روزه رومینگ جام جهانی ۲۰۲۲ به شرح «۵ گیگابایت اینترنت، ۵۰ دقیقه مکالمه و ۵۰ پیامک هدیه» به قیمت ۹۹۰ هزار تومان، بسته رومینگ دیگری را نیز مختص خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران اجرایی کشورمان در این رویداد به شرح «۲۰ گیگابایت اینترنت، ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ پیامک هدیه» و با قیمت ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان در نظر گرفته که از مسیرهای ذکرشده قابل خریداری است. همچنین باید توجه داشته باشید «بسته‌های هدیه مکالمه و پیامک» همزمان با فعالسازی بسته اینترنت از سمت سیستم برای مشترک به صورت خودکار فعال می شود و اتمام آن‌ها تأثیری بر ادامه بسته اینترنت نخواهد داشت.

مشترکان برای خرید این بسته‌های اینترنتی و مکالمه‌ای ویژه جام جهانی ۲۰۲۲، می‌توانند با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۳ ستاره ۲۰۲۲ مربع»، وارد منوهای مربوطه شده و بسته مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. تعرفه رومینگ همراه اول نیز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مطابق جدول زیر است:

نوع ارتباط تعرفه ارتباط(تومان)
مکالمه با ایران (دقیقه) ۹۰۰۰
مکالمه دریافتی از ایران (دقیقه) ۹۰۰۰
مکالمه داخلی با شماره های قطر (دقیقه) ۹۰۰۰
ارسال پیامک ۲۰۰۰
اینترنت (مگابایت) ۲۰۰۰

 

مشترکانی که از سرویس‌های انتظار مکالمه‌(Call Waiting)، انتقال مکالمه (Call Forward) و پیامگیرصندوق صوتی (VMS) استفاده می‌کنند نیز هزینه اضافه رومینگ برای آن‌ها لحاظ می‌شود که در صورت عدم نیاز به استفاده از این سرویس‌ها، باید کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۴ مربع» را شماره گیری و از منوهای ۱و۲ و۳ آن‌ها را غیر فعال کنند.

همراه اول در جام‌جهانی 2022 با رومینگ5G ظاهر شد

با توجه به اینکه بسته‌های اینترنتی عادی خریداری شده در ایران (هر بسته‌ای غیر از بسته ویژه رومینگ) در هنگام استفاده از سرویس رومینگ، غیرفعال می‌شود، بنابراین برای مدیریت خوب مصرف اینترنت، همراه اول توصیه کرده است «دانلود و بروزرسانی برنامه‌ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج کنید»، «در صورت استفاده از اینترنت در مکان‌های عمومی و عدم استفاده از اینترنت سیمکارت، گزینه Mobile Data و Data Roaming را درتنظیمات گوشی غیر فعال کنید» و «قرض دادن گوشی به افراد ناشناس، در اختیار قراردادن به افراد ناآگاه مانند اطفال یا قرار دادن گوشی در حالت هات‌اسپات ممکن است هزینه‌های ناخواسته شما را به شدت افزایش دهد.»

در پایان فراموش نکنید برقراری تماس بین دو همراه اولی در کشور قطر برای هر دو طرف هزینه دارد؛ اگر شما تماس گیرنده باشید، هزینه تماس خروجی را پرداخت خواهید کرد و اگر شما دریافت کننده تماس باشید، هزینه تماس دریافتی برای شما محاسبه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا