بهترین آموزشگاه برنامه نویسی (آموزشگاه تحلیل داده)

امروزه یکی از پر طرفدارین مشاغل جهان، شغل برنامه نویسی است که افراد زیادی را جهت یادگیری به سمت خود جذب نموده است. در این میان به دلیل افزایش درخواست آموزش، یافتن آموزشگاه برنامه نویسی که بتواند از ابتدا تا ورود به بازار کار همراه شما باشد، مسئله ای چالش برانگیز است.

اگر شما نیز جهت پیدا کردن مکان مناسب برای گذراندن دوره های آموزش برنامه نویسی دچار مشکل شده اید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد آموزشگاه حرفه ای برنامه نویسی می توانید، نام آموزشگاه تحلیل داده را در گوگل جست و جو نمایید و با ثبت نام در پنل فردی از مزایای ثبت نام آنلاین و مشاوره رایگان بهره مند گردید.

در ادامه به معرفی ویژگی هایی که یک آموزشگاه برنامه نویسی معتبر باید داشته باشد می پردازیم:

رعایت اصل تک وظیفه ای

یکی ازموارد مهمی که قبل از انتخاب آموزشگاه و ثبت نام در یک مرکز آموزشی باید در نظر داشته باشید، این مسئله است که آموزشگاه مورد نظر به صورت تخصصی صرفاً در زمینه آموزش زبان های برنامه نویسی فعالیت داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم در آموزشگاه هایی که به طور همزمان در چندین فیلد نامرتبط مانند آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات سخت افزار و… فعال هستند ثبت نام ننمایید. آموزشگاه تحلیل داده، بهترین آموزشگاه برنامه نویسی است، که تمرکز خود را بر آموزش برنامه نویسان حرفه ای قرار داده است.

مدرسین حرفه ای و با سابقه تحلیل داده

آموزشگاه تحلیل داده به صورت سخت گیرانه به انتخاب اساتید خود از طریق فیلترهایی مانند بررسی سوابق علمی، مدارک دانشگاهی، نمونه پروژه های انجام شده  و مصاحبه (علمی و عملی)می پردازد. در این مرکز آموزشی اساتید از لحاظ بار دانش دارای سطح فوق العاده ای هستند و در بازار کار داخلی و جهانی به شکل پیشرفته و اصولی مشغول به کار می باشند.

اولین فیلتر اساسی که جهت انتخاب اساتید در نظر گرفته می شود مبحث دانش فنی و علمی و فیلتر دیگر توانایی انتقال مفاهیم و مطالب به دانشجویان عزیز است. اساتید گرامی در طی مراحل گزینش خود، چندین جلسه به صورت آزمایشی برای مدیریت محترم آموزشگاه تدریس مطلب مورد نظر را انجام می دهند و در صورت داشتن ویژگی های عالی به عنوان مدرس آموزشگاه تحلیل داده انتخاب می شوند.

 

امکانات پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری جهت آموزش

یکی از موارد پراهمیتی که در یک آموزشگاه برنامه نویسی باید مورد توجه باشد، داشتن امکانات

باکیفیت بالا جهت ارائه مطالب آموزشی است. اینترنت پر سرعت جهت برگزاری کلاسهای آنلاین، نرم افزارهای نصبی آپدیت جدید و سخت افزارهای به روز و…است. در آموزشگاه تحلیل داده تمامی منابع سخت افزاری و نرم افزاری به صورت پیشرفته و قوی در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.

 

امکان برگزاری کلاسهای حضوری

خیلی از افراد، حضور در کلاس آموزشی را به پکیج های آموزشی ترجیح می دهند. این شکل از برگزاری دوره آموزشی دارای مزایایی می باشد:

  • تمرکز بالای دانشجویان در کلاس
  • ارتباط مستقیم مدرسین با دانشجویان از لحاظ کلامی و چشمی
  • ایجاد فضای رقابتی بین دانشجویان
  • ایجاد تیم، جهت انجام گروهی پروژه های کلاسی
  • دسترسی به اینترنت پر سرعت
  • رفع اشکال آسان

مزایای کلاسهای آنلاین آموزشگاه تحلیل داده

اگرچه اکثر متقاضیان دوره های آموزش برنامه نویسی تمایل به شرکت در کلاسهای حضوری دارند، اما آموزش آنلاین در این مرکز آموزشی باکیفیت بسیار بالا انجام میپذیرد. در ادامه تعدادی از ویژگی های دوره های آموزش برنامه نویسی تحلیل داده را ذکر می نماییم:

  • داشتن پهنای باند عالی جهت برگزاری کلاسهای آنلاین
  • بستر پر سرعت جهت ارائه مطالب
  • رفع اشکال آنلاین در سریعترین زمان از طریق نرم افزار انی دسک
  • اشتراک تخته و مباحث آموزشی همزمان
  • نمایش چهره استاد
  • استفاده از تجهیزات حرفه ای صدا و سیمایی
  • کیبور و وایت برد الکترونیک

ارائه نقشه راه جهت ورود موفق به بازار کار

در بسیاری از آموزشگاه های کامپیوتر و برنامه نویسی مباحث آموزشی به صورت جزیره های جدا از هم مطرح میگردد که در پایان راه برای فرد مفید نخواهد بود؛ اما با ورود به آموزشگاه تحلیل داده از همان ابتدا مشاوران در کنار شما قرار دارند. همچنین بر اساس علاقه دانشجویان برای هر فرد مسیر مشخصی طراحی میگردد که در انتها به  هدف اصلی خود برسند.

بسیاری از مراکز دولتی نیز با واقف بودن نسبت به این امر مهم، جهت استخدام افراد حرفه ای و ماهر به مدیریت آموزشگاه تحلیل داده مراجعه کرده و از این طریق دانشجویان قوی و باانگیزه جهت ورود به بازار کار معرفی می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا