با فلفل دلمه ای ثروت را کشت کردم

بعد از اتمام تحصیلاتم پدرم پیشنهادی برای ایجاد کسب و کار اینترنتی در حوزه فلفل دلمه ای به من داد که با استقبال زیاد شروع به فعالیت در این حوزه کردم بعد از سه ماه تاثیرات بی نظیر فعالیت در این حوزه را دیدم به طوری که حسابهای بانکی ام به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرد، در این مطلب می توانید با این حوزه عالی آشنا شوید.

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای در رنگ های مختلفی مانند قرمز، زرد، سبز و نارنجی در بازار توزیع می شود، اما میزان کشت و تولید هر کدام از آنها در کشور متفاوت است، معمولا قیمت فلفل دلمه ای قرمز و رنگی به دلیل این واقعیت که تولید و تقاضا کمی بیشتر از قیمت فلفل دلمه ای سبز است. عوامل مختلفی مانند اندازه، کیفیت، سلامت، هزینه حمل و نقل، تازگی و غیره به طور مستقیم بر قیمت فلفل دلمه ای قرمز تاثیر می گذارد. نرخ تورم نیز یکی از مواردی است که به طور غیرمستقیم بر قیمت فلفل دلمه ای تاثیر می گذارد زیرا افزایش نرخ تورم باعث افزایش هزینه تولید و نیروی کار می شود که باعث افزایش قیمت فلفل دلمه ای در بازار می شود. فلفل دلمه ای در رنگ های مختلف در کشور تولید می شود که معمولا از این فلفل دلمه ها برای رنگ آمیزی و لعاب دادن به غذاها استفاده می شود به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و بازار فروش آن پیشرفت زیادی کرده است.

با فلفل دلمه ای ثروت را کشت کردم

فلفل دلمه ای صادراتی

فلفل دلمه ای صادراتی یکی از محصولات صادراتی غیرنفتی در ایران است که سالانه درآمد زیادی را نصیب کشورمان می‌کند. گلخانه‌های بسیار زیادی در ایران مشغول تولید و پرورش این محصول هستند که آتاویتا یکی از بهترین آن‌ها است. در حال حاضر عمده محصولات فلفل دلمه ای آتاویتا و دیگر گلخانه‌های ایرانی، به روسیه فرستاده می‌شود. این محصولات بیشتر شامل فلفل دلمه‌ای‌های رنگی هستند که با استفاده از روش‌های کشت هیدروپونیک کاشته شده‌اند. علاوه بر این اخیرا کشورهایی در حوزه خلیج‌فارس نیز به فهرست کشورهای هدف صادرات فلفل دلمه ای اضافه شده‌اند. در این مقاله قصد داریم چالش‌های پیش روی مسیر صادرات این محصول را بررسی کرده و علت اهمیت آن را در میان کالاهای موجود در فهرست صادرات غیرنفتی بررسی کنیم.

با فلفل دلمه ای ثروت را کشت کردم

فلفل دلمه ای رنگی

از بین انواع فلفل دلمه ای رنگی رنگ سبز آن بیشترین کاربرد را دارد. فلفل دلمه ای سبز دارای دو جنس نر و ماده است. طعم این دو جنس فلفل دلمه ای با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال رقم های ماده این محصول دارای اندازه شیرین تری می باشد. برای تشخیص نر و ماده به برآمدگی های موجود بر روی آن توجه کنید. وجود ۴ عدد برآمدگی بر روی فلفل دلمه ای نشان دهنده ماده بودن آن است. حتما در خصوص اینکه فروشنده فلفل دلمه ای عمده سبز رنگ محصولات خود را به چه روشی نگهداری کرده است توجه کنید. اگر در انبارهای مخصوص که دارای دمای مناسب و نور کمی بوده نگهداری شده نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

با فلفل دلمه ای ثروت را کشت کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا