مبل هایم را با ثروتی تمام نشدنی کاور کردم!

برای رسیدن به اهداف خود اصرار کنید و پافشاری داشته باشید. حتی اگر در مسیر با شکست ‌هایی مواجه می شوید اجازه ندهید که انگیزه ‌ی شما از بین برود، شاید تنها با یک بار تلاش بیشتر موفق شوید.

من با استمرار در مسیر رسیدن به رویاهایم همچنین تلاش های بی وقفه به موفقیت های چشمگیری در زندگی ام دست یافتم. فعالیت در حوزه انواع منسوجات از جمله پارچه مبلی سود زیادی را برایم به ارمغان آورد و توانستم آسایش و رفاه مالی خانواده ام را تامین نمایم، در ادامه همراه من باشید تا در مورد این حوزه سودمند بیشتر بخوانید.

پارچه مبلی جدید

در دنیای امروز که در شهرها خانه ها کوچک و آپارتمانی است حتما تغییر دکوراسیون به انواع حالتهای ساده و لاکچری یکی از راه های جلوگیری از یکنواختی محیط تغییر دادن گاه گاه پارچه مبلی جدید به انواع جدید تر آن که عبارت از انواع جنس های مخمل، چرم، ساتن، پشمی، ویسکوز، نخی و مازاراتی می باشد.

برای این تغیییر عالی در محیط اطرافتان اول باید برای مبل ها جنس مورد علاقه تان را انتخاب کنید یکی از جنس های پیشنهادی متخصصین پارچه در صنعت مبل حتما جنس مخمل می باشد.

زیرا که پارچه هایی با مواد طبیعی ساخته شده که مواد مصنوع و دست ساز در تولید آن دخیل نبوده، بیشتر مورد پسند افراد قرار می گیرد.

در بررسی بیشتر جنس مخمل در پارچه های مبلی جدید باید به این ویژگی ها توجه کرد که مخمل دارای تار و پود لطیف و نازک است، قابلیت شستشو بالا دارد، دارای تنوع در رنگ و چاپ پذیری بالا در صنعت رنگ آمیزی پارچه در مبدا در کارخانه می باشد و در آخر حس عالی که از لمس این پارچه نرم با پرزهای لطیف از مبل نصیب مصرف کننده می شود.

مبل هایم را با ثروتی تمام نشدنی کاور کردم!

پارچه مبلی ترک

امروزه یکی از پرطرفدارترین نوع پارچه ها، پارچه مبلی ترک جدید می باشد که با جنس و رنگ های مختلف به سبک راحتی، سلطنتی، کلاسیک و غیره وارد بازارهای داخلی و خارجی شده است.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده مبل در انواع فضاها در سال های اخیر افزایش یافته است، که انتخاب پارچه مبلی جدید متناسب با فضا و نوع مبل تعیین می شود.

امروزه پارچه های مبلی جدید از ویژگی های بسیاری برخوردار است که ضد لک، ضد آب، ضد حریق، ضد گرد و خاک و آلودگی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.

در خرید این محصول علاوه بر رنگ و طرح پارچه بلکه باید به جنس و الیاف این محصول همچون استحکام ، ضدحساسیت بودن پارچه توجه بسزایی شود.

مبل هایم را با ثروتی تمام نشدنی کاور کردم!

پارچه مبلی

یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه در ایران، پارچه مبلی است که می توان قیمت های ارزان آن را در بازار بزرگ تهران پیدا کنید.

با توجه به رسوم ما در ایران که در انتهای سال اصطلاحا خانه تکانی می کنیم و تغییرات عمده ای به ظاهر خانه خود می دهیم، خرید پارچه های مبلی نیز یکی ازین کارها است که برای جدید شدن ظاهر خانه انجام می دهیم.

یکی از بازار های مناسب برای خرید پارچه مبلی، بازار بزرگ تهران است زیرا از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است  که می تواند هر نوع سلیقه را پوشش دهد.

همچنین برای یافت کیفیت بالای پارچه رو مبلی می توانید به بازار مبل ایران و یا یافت آباد سر بزنید تا تنوع محصولات را همراه با کیفیت آن را ببینید.

مبل هایم را با ثروتی تمام نشدنی کاور کردم!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا