دانه‌های ریز زیره ثروت من را شکوفا کرد

هیچ ‌گاه تصورش هم نمی ‌کردم که دانه‌ های کوچک زیره بتواند در یک چشم بر ‌هم زدن ثروت مرا به اوج برساند داستان ثروتمند شدن من زمانی آغاز شد که وارد عرصه زیره شدم که در این مسیر با استفاده از یک برنامه دقیق و هدفمند تلاش خود را آغاز کردم و با توجه به تقاضای بالایی که برای این محصول وجود داشت توانستم به ‌خوبی کسب ‌و کار خود را رونق دهم و در نتیجه به سود بالایی دست یابم لذا به افرادی که در جستجوی یک شغل سودآور هستند می‌ توانم این محصول را پیشنهاد دهم.

زیره سیاه کوهی

زیره انواع مختلفی دارد، که شامل زیره سبز، زیره زرد و زیره سیاه می باشد‌، در این میان خواص زیره سیاه کوهی برای زنان بسیار زیاد بوده و پزشکان طب سنتی برای پیشگیری و درمان بیماری های مختلف از این دانه کوچک گیاهی استفاده می نمایند. البته قیمت خرید زیره سیاه نسبت به دیگر زیره ها بیشتر بوده و از آنجایی که خواص دارویی و درمانی آن بالا می باشد بنابراین ارزش خرید این محصول بسیار زیاد است. نبود ثبات ارز در بازار داخلی و خارجی سبب شده است که قیمت فروش زیره دائما تغییر کند. در منطقه خراسان در فرآیند پخت غذا از زیره سیاه استفاده می‌کنند و زیر پلو یکی از غذاهای اصیل و قدیمی ایرانی می باشد، که طعم عالی و بی نظیر دارد.

دانه‌های ریز زیره ثروت من را شکوفا کرد

 زیره سبز صادراتی

 زیره سبز صادراتی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع زیره می باشد. می توان گفت دستگاه صنعتی بوجاری زیره سبز یکی از ماشین آلات فرآوری و بسته بندی انواع زیره همچون زیره سیاه، حبوبات و غلات می باشد. زیره در دسته ادویه جات قرار دارد. این ادویه به دو صورت بسته بندی و فله ای به فروش می رسد که در نمونه باز و فله ای نیاز به پاک کردن دارد. اغلب زیره همراه با ساقه خود و خار و خاشاک می باشد. وظیفه پاک کردن این ناخالصی ها بر عهده دستگاه های صنعتی بوجاری زیره می باشد. زیره یکی از هزاران ادویه موجود در دنیا می باشد که دارای خاصیت درمانی زیادی است. زیره سبز بوجاری شده دارای عطر و طعم فوق العاده مطلوبی است که در عکس زیر می توانید به خوبی مشاهده نمایید. از این رو در بیشتر غذاها و دسر ها کاربرد دارد. این دانه در مناطق نیمه خشک مانند استان های کرمان و اصفهان کشت و برداشت می شود.

دانه‌های ریز زیره ثروت من را شکوفا کرد

اسانس زیره سبز

وقتی در مورد زیره حرف به میان می آید ناخود آگاه یاد کرمان می افتیم. شاید بار ها در کنار خیابان دیده اید زن هایی که بساط شان را پهن کرده اند و زیره می فروشند.  اسانس زیره سبز به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد از اهمیت بسیار ویژه ای در غذای ما و سایر کشور ها دارد و به عنوان یک چاشنی به غذا افزوده می شود و برای جلوگیری از نفخ و بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار مفید است. این محصول به صورت سیاه و سبز تولید می شود. امروزه برای طبخ بسیاری از غذا ها مثل دم پخت بکار می رود که طعم و عطر مطبوعی به غذای ما ایرانیان می دهد. زیره سبز همان طور که می دانید برای کسانی که می خواهند لاغر شوند گیاه بسیار خوبی است و به کاهش وزن آنها کمک شایانی می کند.

دانه‌های ریز زیره ثروت من را شکوفا کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا