شورولت مونتانا؛ وانت ۳ سیلندر برزیلی! (+عکس)

شورولت مونتانا بیشتر از آنکه یک وانت مخصوص حمل بار به صورت جدی باشد، خودرویی است که برای استفاده خانواده طراحی شده و دقیقا به همین دلیل در تمامی تریم ها فاقد آپشن سامانه تمام چرخ محرک است.

موبنا شورلت مونتانا خودرویی است که از سال ۲۰۰۳ در برزیل روی خط تولید قرار دارد. اکنون مدل ۲۰۲۳ این پیکاپ رونمایی شده که تفاوت های جدی با مدل های قبلی دارد و چهره ای کاملا جدید را ارائه می دهد.

شورولت مونتانا مدل ۲۰۱۱

شورولت مونتانا؛ وانت 3 سیلندر برزیلی! (+عکس)

مونتانا همانند فورد ماوریک و هیوندای سانتاکروز از شاسی یکپارچه استفاده می کند و تحویل آن از فوریه سال آینده به مشتریان آغاز می شود.

شورولت مونتانا ۲۰۲۳

مونتانا بیشتر از آنکه یک وانت مخصوص حمل بار به صورت جدی باشد، خودرویی است که برای استفاده خانواده طراحی شده و دقیقا به همین دلیل در تمامی تریم ها فاقد آپشن سامانه تمام چرخ محرک است. فضای حمل بار افزونه ای دارد که سطح باز آن را کامل می پوشاند تا از ورود گرد و خاک و همچنین آب به داخل این قسمت جلوگیری کند. بدین ترتیب می توان قسمت حمل بار را تبدیل به چیزی شبیه صندوق عقب یک خودروی معمولی کرد.

تنها پیشرانه موجود برای آن نیز، نمونه ۱.۲ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر است که با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک قابل سفارش است. خروجی پیشرانه  ۱۳۳ اسب بخار اعلام شده است.

شورولت مونتانا برابر با ۴۷۲۰ میلیمتر در طول توسعه یافته و ظرفیت قسمت ویژه بار آن نیز ۹۳۷ لیتر است.

قیمت پیشنهادی برای شورولت مونتانا حدود ۲۵۸۰۰ دلار است. اطلاعاتی در رابطه با احتمال حضور این وانت ۳ سیلندر در بازار آمریکا ارائه نشده است.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا