معاشرت با افراد موفق راز ثروتمند شدنم بود

از گدشته های دور معتقد بودیم که معاشرت با هر فردی تاثیر مستقیم بر روی زندگی ما خواهد داشت و من توانستم با برقراری ارتباط با افراد موفق از شیوه انجام کارها و تفکرات آنها ایده گرفته و زندگی خود را تغییر دهم، حوزه انتخابی من برای فعالیت مواد شوینده است و در ادامه به بررسی دقیق تر انواع آن خواهیم پرداخت.

مایع ظرفشویی و دستشویی

ترکیبات به کار رفته شده در انواع مایع ظرفشویی و دستشویی از ترکیبات کاملا طبیعی می باشد و این نشان دهنده یک مایع ظرفشویی اصل می باشد که کاربرد آن را چندین برابر قوی خواهد ساخت. علاوه بر تمیزی ظروف به صورت دقیق می تواند رایحه و عطر بسیار دلپذیری را به آنها ببخشد و علت آن هم این است که از گل گیاهانی استفاده شده که تا ساعتها هم عطر آنها بر روی ظروف باقی خواهد ماند.

یک مورد مهم دیگری که از کاربرد این محصول می توان آن را مثال زد این است که یکی از به صرفه ترین محصولات شویندگی به شمار می رود و این مورد هم ناشی از طبیعی بودن آن است. تنها قطره ای از آن می تواند تا چندین برابر کارایی خود را به نحو احسنت به مصرف کنندگان نمایان سازد. کافی است که یک قطره از آن را بر روی اسکاج جهت شستشوی ظروف اعمال کنید و به طور باورنکردنی شاهد کف کردن آن باشید که به چه اندازه بوده که چندین ظرف را با این کف می توانید شستشو دهید.

معاشرت با افراد موفق راز ثروتمند شدنم بود

مایع دستشویی پمپی

همان طور که ذکر شد یکی از پر طرفدار ترین انواع مایع دستشویی که نسبت به نوع لیتری فروش بیشتری داشته است، مایع دستشویی پمپی است. این مدل مایع، حجم معینی مایع درون خود جای می دهد و سپس به صورت کرم یا فوم روی دست ریخته می شود شاید یکی از دلایل رایج استفاده فراوان از این محصول، استفاده راحت و حمل و نقل بدون دردسر بوده است.

مایع دستشویی پمپی، بسیار بهداشتی و درجه یک است و از انتقال بیماریها از فردی به فرد دیگر جلوگیری می کند. از دیگر مزیتهای آن؛ تنظیم خروج مایع با فشار دادن دست است از طرفی چون مایع داخل محفظه قرار دارد و هوا قابلیت عبور و مرور را ندارد، مایع تبخیر نمی شود و کیفیت خود را حفظ می کند، دوست دار محیط زیست است. چرا که می توان دوباره آن را از مایع پر کرد و در صورت خالی شدن، ظرف حاوی مایع قابل بازیافت می باشد.

معاشرت با افراد موفق راز ثروتمند شدنم بود

مایع ظرفشویی خاکستر ۵۰۰ گرمی

در واقع مایع ظرفشویی خاکستر ۵۰۰ گرمی ضد حساسیت بوده و برای پاک کردن سخت ترین چربیها قابل استفاده است و در ترکیبات این نوع مایع ظرفشویی از مواد اولیه دوستدار طبیعت استفاده می شود به همین دلیل هم این نوع ماده شوینده برای طبیعت ضرر ندارد. این محصول دارای غلظت بالایی است و تولید کننده آنها بر اساس قوانین استاندارد اقدام به تولید این محصول نموده است و آنها را با غلظت بالا تولید و به بازار عرضه کرده تا میزان کمی از آنها بتواند موجب پاکسازی انواع چربیها از روی ظرفها گردد.

بنابراین می توان گفت که این نوع مایع ظرفشویی از محصولات به صرفه است که با میزان کمی از آن می توان مقدار زیادی از ظرفها را شستشو داد و تمیز کرد. مایع ظرفشویی خاکستر دارای رایحه ای متفاوت با دیگر مایعهای ظرفشویی می باشد، به دلیل اینکه در ترکیبات آن از مواد اولیه مختلف استفاده می‌ شود رایحه آن هم با دیگر محصولات متفاوت است و دارای عطر و بوی بهتری است.

معاشرت با افراد موفق راز ثروتمند شدنم بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا