گرند آلبایسین اورتان؛ این خودرو یک مزدا است (+عکس)

از طراحی ظاهری گرند آلبایسین ۳۰امین سالگرد تشخیص این که با یک مزدا ام‌اکس-۵ مواجه هستیم، بسیار دشوار است…

موبنا – شرکت خودروسازی اسپانیایی اورتان (Hurtan) از سال ۱۹۹۲ در زمینه بازسازی خودروها مشغول به فعالیت بوده و اکنون سی سالگی خود را با معرفی یک مدل جذاب بر پایه مزدا ام‌اکس-۵ جشن گرفته است. خودرو گرند آلبایسین ۳۰امین سالگرد (Grand Albaycin 30th Anniversary) یک نسخه ویژه مبتنی بر مزدا ام‌اکس-۵ است. تنها شش دستگاه از این مدل تولید خواهد شد که همگی از طراحی کلاسیک شبیه به خودروهای اسپرت دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ برخوردار خواهند بود.

گرند آلبایسین ۳۰امین سالگرد بر پایه مزدا ام‌اکس-۵

مشتریان می توانند از بین سه رنگ بدنه خاکستری سربی، قرمز گیلاسی، و آبی نمیه شب و دو رنگ برای طراحی داخلی انتخاب خود را انجام دهند. این خودرو رودستر اسپرت با سقف پارچه ای با قابلیت جمع شدن به صورت دستی و سقف فلزی با قابلیت جمع شدن به صورت برقی عرضه می شود. رودسترهای سفارشی سازی شده جدید هورتان با جعبه دنده شش سرعته دستی و یا جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک قابل سفارش هستند.

از روی طراحی ظاهری گرند آلبایسین ۳۰امین سالگرد تشخیص این که با یک مزدا ام‌اکس-۵ مواجه هستیم، بسیار دشوار است. این خودرو شبیه یک رودستر انگلیسی دهه ۱۹۶۰ به نظر می رسد. در شرایطی که پیشرانه های تنفس طبیعی ۱.۵ و ۲ لیتری با توانایی تولید به ترتیب ۱۳۲ و ۱۸۴ اسب بخار نیرو حفظ شده اند، استفاده از چهار خروجی اگزوز زیاده‌روی به نظر می رسد، اما از نظر ظاهری بر جذابیت های این خودرو افزوده است.

افزون بر طراحی ظاهری متفاوت با مزدا ام‌اکس-۵، طراحی داخلی گرند البایسین ۳۰امین سالگرد نیز بسیار لوکس‌تر از خودرو اصلی است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا