پینین‌ فارینا: فراری ۵۱۲ اس مودولو را به قاب آی‌فون آوردیم! (+عکس)

قاب های آی‌فون طراحی شده توسط پینین فارینا با همکاری شرکت اینکار (Inkar) ساخته می شوند…

موبنا – اگرچه بیش از ۵۰ سال از معرفی خودرو فراری ۵۱۲ اس مودولو کانسپت (Ferrari 512 S Modulo Concept) توسط پینین‌ فارینا (Pininfarina) می گذرد، اما این مدل همچنان گزینه ای الهام بخش و تاثیرگذار است.

خانه طراحی شناخته شده پینین فارینا ایتالیا تلاش می کند که با الهام از گذشته همگام با جریان های مدرن حرکت کند. از آنجایی که گوشی های هوشمند به جزئی ضروری از زندگی انسان تبدیل شده اند، این شرکت با الهام از مدل مفهومی فراری ۵۱۲ اس مودولو نخستین قاب آی‌فون خود را طراحی کرده است.

قاب آی‌فون

پینین فارینا و طراحی قاب آی‌فون

قاب های آی‌فون طراحی شده توسط پینین فارینا با همکاری شرکت اینکار (Inkar) ساخته می شوند. تعداد این قاب های گوشی هوشمند در مقایسه با تعداد بسیار زیاد آی‌فون های اپل در سراسر جهان بسیار محدود هستند.

به گفته شرکت اینکار، توسعه این قاب ها با جزئیات دقیق حدود دو سال زمان برده است. عناصر طراحی از مدل مفهومی فراری ۵۱۲ اس مودولو الهام بخش ساخت این قاب های گوشی هوشمند بوده اند که انحناهای متمایز خودرو و پوشش پیشرانه منحصر به فرد با ۲۴ حفره از آن جمله اند. این قاب ها به صورت تک به تک در یکی از بهترین کارخانه های ایتالیا که در زمینه تولید محصولات لوکس فعالیت می کند، ساخته شده اند.

قاب های گوشی هوشمند معرفی شده با پنج رنگ، دو نوع چرم برای قسمت لنز دوربین، و ۱۰ صفحه ساخته شده از چوب طبیعی، چرم، فیبر کربن، و آلومینیوم به طور کامل قابل سفارشی‌سازی هستند.

تعداد ۹۹ قاب برای آی‌فون ۱۳ پرو و ۹۹ قاب برای آی‌فون ۱۴ پرو تولید خواهد شد. در این میان، فقط پنج مورد به عنوان قاب نقره ای با خط قرمز انحصاری عرضه می شوند که این عنصر طراحی با الهام از نوار قرمز رنگ در بخش جانبی خودرو فراری ۵۱۲ اس مودولو شکل گرفته است. هر یک از قاب ها دارای شماره سریال حکاکی شده هستند تا اشاره ای به کمیاب بودن آنها باشد.

قیمت قاب های آی‌فون اینکار با طراحی پینین فارینا تا زمان نگارش مطلب نامشخص بوده است. فروش این محصول از اول دسامبر ۲۰۲۲ در وب سایت اینکار آغاز خواهد شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا