شیائومی ۱۲تی پرو نسخه خاص دنیل آرشام(+فیلم و عکس)

طراحی خیره کننده این گوشی هوشمند با رنگ سبز زنگاری و کریستال های برنزی، نگاه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

موبنا – سری ۱۳ گوشی های هوشمند شیائومی احتمالا در آینده روانه بازار خواهد شد، اما به نظر می رسد این شرکت چینی همچنان کارهای ناتمامی با سری ۱۲ خود دارد. شیائومی به تازگی یک نسخه تولید محدود از مدل ۱۲تی پرو را معرفی کرده است.

 

 

این نسخه تولید محدود از شیائومی ۱۲تی پرو (Xiaomi 12T Pro) با همکاری دنیل آرشام (Daniel Arsham) هنرمند آمریکایی، شکل گرفته است. طراحی خیره کننده این گوشی هوشمند با رنگ سبز زنگاری و کریستال های برنزی، نگاه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

شیائومی ۱۲تی پرو دنیل آرشام ادیشن

نسخه تولید محدود شیائومی

کریستال های چاپ شده برنزی و رنگ سبز زنگاری شیائومی ۱۲تی پرو دنیل آرشام ادیشن با خم کردن دستگاه در هر جهت درخشش خاصی به بدنه می بخشد. طراحی ظاهری چشم نواز این گوشی هوشمند با تم و بسته آیکون های مورد استفاده در رابط کاربری دستگاه مطابقت دارد.

به گفته دنیل آرشام، این نسخه خاص از گوشی هوشمند شیائومی عملکرد مورد نظر خود را ارائه خواهد کرد و پس از پایان عمر کاری خود نیز می تواند به عنوان یک مجسمه در دکور اتاق مالک دستگاه استفاده شود.

از نظر مشخصات فنی، شیائومی ۱۲تی پرو دنیل آرشام ادیشن تفاوتی با نسخه عادی این گوشی هوشمند ندارد. پردازنده کوالکوم اسنپدراگون ۸+ جن ۱ قلب تپنده دستگاه است که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

ماژول اصلی دوربین پشت دستگاه ۲۰۰ مگاپیکسلی است که با یک ماژول ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می شود. دوربین سلفی دستگاه نیز ۲۰ مگاپیکسلی است.

یک شارژر ۱۲۰ واتی می تواند نیروی مورد نیاز باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه را تامین کند. شایان ذکر است، باتری این گوشی هوشمند طی فقط ۱۹ دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

شیائومی فقط ۲۰۰۰ دستگاه از ۱۲تی پرو دنیل آرشام ادیشن را با برچسب قیمت ۸۹۹ یورو عرضه خواهد کرد. این مدل تولید محدود تنها در بازار اروپا و از ۱۶ دسامبر عرضه خواهد شد. پیش فروش شیائومی ۱۲تی پرو دنیل آرشام ادیشن نیز از ۵ دسامبر آغاز خواهد شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا