روشی ساده برای ثروتمند شدن سریع

پارچه‌های نخی، درواقع همان پارچه های پنبه‌ ای هستند. آن‌ها پارچه هایی بسیار نرم و خنک هستند. همچنین برای بدن ایجاد حساسیت نمی کنند. این جنس پارچه، چون به راحتی هوا را از خود عبور می دهد، گرمای بدن را به بیرون منتقل کرده و بدن را خنک می کند. در این صورت با توجه به این توضیحات، لباس هایی که از پارچه ‌های نخی دوخته می شوند، مناسب فصل بهار و تابستان هستند.

پارچه نخی کتان

مردم از سالهای قبل تا به الان از پارچه های پنبه ای و کتان به دلیل ماهیت نرم و راحتی که دارد، استفاده می کنند زیرا قیمت پارچه نخی کتان مناسب است و در پارچه کتان الیاف سلولزی وجود دارد که از غوره کرکی گیاه پنبه یا همان کتان به دست می آید. قبل از تولید پارچه، این الیاف ابتدا رنگ می شوند و سپس به پارچه کتان تبدیل می شوند که در این مقاله ما قصد داریم شما را با چند نوع از پارچه کتان نخی آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را حین خرید پارچه کتان، داشته باشید. اگر چه تمام نوعهای این محصول با هم تفاوتهایی دارند، ولی تمامی آنها از گیاهی به اسم پنبه یا کتان به دست می آید که باعث وجه اشتراک تمامی آنها می شود. گیاه کتان، در اطراف دانه های سفید رنگی که غوزه نام دارد، رشد می کند که هنگام برداشت دانه، غوزه به الیاف نرمی تبدیل می شود که همان کتان هستند.

روشی ساده برای ثروتمند شدن سریع

پارچه نخی چینی

پارچه نخی چینی را می توان از جمله پارچه های پرکاربرد در بین تمام پارچه ها در سرتاسر دنیا دانست. باید بدانید که قیمت پارچه نخی چینی گران به حساب می آید و از الیاف پنبه، ابریشم و پشم و کتان در تولید آن استفاده می شود. تاریخ استفاده از اولین پارچه های نخی به هند بر می گردد که قدمتی پنج هزار ساله دارد. شواهد به دست آمده نشان می‌دهد در حدود ۴ هزار سال قبل آمریکایی‌ها هم از الیاف پنبه برای تهیه پارچه استفاده می‌کردند، کم‌کم در سرتاسر قاره استفاده از این پارچه ها رواج یافته است. کشت پنبه در ایران و عربستان هم به صورت گسترده انجام می‌شده اما منسوجات آن‌ها تا اواخر قرون وسطی در بین اروپاییان شناخته شده نبود.

روشی ساده برای ثروتمند شدن سریع

پارچه کرپ فلورانس

باید گفت کاربرد پارچه کرپ بی شمار است اما اغلب در لباسها، لباسهای شب و سایر پارچه ‌های سبک انجام می‌شود. همچنین قیمت پارچه کرپ فلورانس در مراکز فروش بسیار مناسب است. بسیاری از پارچه های کرپ مصنوعی، حاوی مقدار زیادی الیاف طبیعی به خصوص پشم هستند که در برابر آتش مقاوم نیستند و پشم سبک هستند. این پارچه نرم بیشتر از پارچه های دیگر است و برای هر چیزی که شکننده و فیزیکی در نظر گرفته می شود مانند مراسم عروسی و اغلب برای عکاسی مد استفاده می شود. هم چنین نوعی کرپ که معمولاً کرپ فلپ نامیده می شود، پارچه ای مجلل است که به طور سنتی از ابریشم ساخته می شود اما اکنون تقریباً از هر الیافی می توان آن را تهیه کرد.

روشی ساده برای ثروتمند شدن سریع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا