با خرما پول پارو کردم

ریسک پذیری از ترفند هایی بود که در این مسیر به آن یقین پیدا کردم. اگر ریسک پذیری را سر لوحه کارم قرار نمیدادم با خیلی از تجربه های شیرین ثروتمند شدن رو به رو نمی شدم اما من با پذیرفتن خیلی از ریسک ها توانستم در حوزه کاری خرما ثروتمند شوم.

خرما مرداسنگ

اگر خواص خرما مرداسنگ را بدانید قطعا با خودتان می گویید که خرما مرداسنگ کیلویی چند، زیرا که خواص بیشماری را دارد و اگر بخواهیم در مورد خواص ضد سرطانی آن صحبت کنیم باید بگوییم که برای این خوراک قیمتی نمی توان قرار داد. قیمت خرما مرداسنگ دارای نواساناتی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. در سایتهای بیشماری می توانید خرید عمده خرما مضافتی بم را مشاهده نمود که نشان دهنده بازار پر رونق این خوراک می باشد که اگر بتوانیم به تک تک این موضع نگاهی بیاندازیم قطعا خواهیم دید که می توان از همین امروز شروع کرد و یک بازار بسیار پر رونقی را برای خودتان در مورد خرما راه اندازی کنید.

با خرما پول پارو کردم

خرما کلوته

زمانی که خرما کلوته را می چینند از لحاظ کیفیت دسته بندی می شود و در بم خرمای مضافتی در چند درجه یک و دو و حتی درجات دیگر هم خلاصه می شود. قیمت خرما کلوته در مشهد به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع بسته بندی این محصول بستگی دارد. خوشبختانه در کشوری قرار داریم که بهترین خرماهای جهان را تولید می نماید و همچنین از نظر تعداد دومین کشور صادر کننده خرما در جهان بعد از مصر می باشد که بطور متوسط در سال بیش از یک میلیون تن خرما را تولید می کند که درصد عمده آن به خارج از کشور صادر می شود و اگر بخواهیم تعداد کشورها را بازگو نماییم باید به این نکته اشاره کنیم که تقریبا به تمام دنیا ارسال خرما کلوته داریم حتی به آمریکا هم خرما صادر می شود.

با خرما پول پارو کردم

خرما مجلسی

تعداد درخت خرما مجلسی بیشمار در جنوب ایران این موقعیت را پیش آورده است که فرصت شغلی بسیاری برای جوانان در جنوب کشور بوجود بیاید و همچنین کارخانه های زیادی را تاسیس شده اند از بابت بسته بندی انواع خرماها و همچنین کارخانه های تولید شیر خرما هم به وفور دیده می شود. قیمت خرما مجلسی به عوامل مختلفی در تجارت و صادرات آن بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. همینطور وجود این خوراک موجب شده است که بازرگانان فراوانی فعالیتهای مخصوص به خود را داشته باشند. جنوب ایران مهد خرما است و شهر بم هم مهد رطب مضافتی می باشد، شاید برایتان سوال پیش بیاید که رطب چیست باید بگوییم که درختان خرما که به آنها نخل می گویند دارای میوه هایی هستند که در ابتدا زرد رنگ می باشند و به آنها کال گفته می شود که رفته رفته رو به رسیدن می گذارد که قبل از آنکه کامل برسد به مرحله ای می رسد که رنگ بسیار تیره و شیرینی کمتر از خرما را دارد و حتی بسیار نرم می باشد که به این حالت رطب گفته می شود و رطبها دارای مشخصات خاص خود می باشند و با خرما اندکی تفاوت دارند.

با خرما پول پارو کردم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا