آیا پولدار شدن برای افراد شانسی است

خیلی از ما بر این فکر هستیم که پولدار شدن برای افراد می تواند تنها یک شانس باشد در صورتی که اینطور نبوده و هر فردی بسته به تلاش و هوش اقتصادی که دارد می تواند از این نعمت بهره من  شد با ما همراه باشیذ تا مشاغلی را در حوزه خرما در تختیار شما قرار دهیم.

رطب مضافتی

خرما برحی یکی از خرما های خوشمزه در بین مردم است. برای تجارت و صادرات خرما حتما باید از قیمت رطب مضافتی و فروش روز آن مطلع باشیم. این محصول در شهر های قصر شیرین، خوزستان، دهلران و بندر لنگه به و نوع رطب و خارک برداشت می شود.

و به دلیل رطوبت مناسب و دیر رس بودن از معروفیت بسیاری برخوردار است. رنگ آن به طور معمول زرد مایل به قهوه ای است و در زمان رطب رنگ کهربایی، در زمان خارک زرد  و هسته این خرمای پوست ضخیم، چسبیده به گوشت است  اما به راحتی قابل جدا نمودن است.

آیا پولدار شدن برای افراد شانسی است

 

خرما برحی

این مدل از محصولات به دلیل این که در کشور ما کشت می شود باعث شده تا قیمت خرما برحی ارزانتر جاهی دیگر باشد.

برداشت آن در مرداد و شهریور ماه است و در بسته بندی های یک تا ده کیلویی به فروش می رسد.

به سبب دارا بودن قند مناسب از آن در صنعت نوشیدنی و خوراکی استفاده می شود،  این نوع از خرما از باکیفت ترین خرما های شناخته شده در جهان است.

و بهترین خرمای برحی در استان خوزستان برداشت می شود اما گاهی نیز، امکان دارد برای ماندگاری بالا نوعی گاز شیمیایی به خرما ها بزنند که خاصیت آن را کم می کند و برای سلامتی بدن مضر است.

از دیرباز تجارت خرما شغلی پرسود در بین بازرگانان و تاجرین بوده است. خرما برحی در حال حاضر جایگاه ویژه در بازارهای جهانی به دست آورده که این امر موجب استقبال خریداران متعددی از کشورهای اروپایی و آمریکایی گشت.

آیا پولدار شدن برای افراد شانسی است

خرما خاصویی

خرما یکی از محصولات کشاورزی اقتصادی در ایران به شمار می رود که  خوشبختانه این محصول به صورت ارگانیک کشت می گردد و سرشار از مواد مغذی برای بدن است که قیمت خرما خاصویی به دلیل تولیدات انبوه به صورت مقرون به صرفه ای در بازار موجود می باشد. قند طبیعی و مناسب آن برای افرادی که دچار قند خون یا همان دیابت هستند توصیه می گردد.

فیبر موجود در خرما برای زنانی که باردار یا شیرده هستند موجب افزایش تحریک هورمون ها گشته و شیر را بیشتر می کند. همچنین فیبر و ویتامین های موجود به تقویت حافظه کمک می کند، افراد بسیار دیده ایم که به خاطر مسائل و مشکلات روزمره و استرس وارده دچار فراموشی و آلزایمر می شوند که نیاز به تقویت حافظه خود دارند بنابراین خرما می تواند این نیاز را برطرف و به درمان حافظه کمک نماید.

آیا پولدار شدن برای افراد شانسی است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا