کیوی همان گنجی است که مرا به ثروت رساند

شاید با خودتان بگویید مگر می شود که کیوی باعث ثروت آفرینی شود اما مطمعن باشید که می شود این همان راهی است که من به وسیله ی آن به ثروت رسیدم پس شما هم می توایند فقط کافی است که هوشمندانه تر عمل کنید من در روند فعالیتم روی میوه ی کیوی متفاوت عمل کردم به همین خاطر توانستم نتیجه ای متفاوت بگیرم به طوری که زندگی ام دگرگون شد.

کیوی زرد

علاوه بر مناسب بودن قیمت کیوی زرد، این محصول از نظر طعم مزه ای بین انبه و توت فرنگی دارد و از نظر شیرینی نسبت به کیوی سبز شیرین تر می باشد. تفاوت ظاهری این نوع کیوی با انواع کیوی های دیگر به لحاظ رنگ گوشت آنها هستند

از نظر پوسته خارجی تفاوت خاصی بین آنها دیده نمی‌شود و همچون کیوی سبز رنگ پوست خارجی آن قهوه ای می باشد و وقتی این میوه نصف شود تفاوت آن را با انواع کیوی های دیگر قابل تشخیص است.

یکی از اولین تفاوت ها رنگ طلایی خاص آن است و این که برخلاف کیوی سبز تعداد دانه های بسیار کمتر و ریزتری دارد.

این محصول محصول همچون انواع دیگر کیوی ها سرشار از انواع مختلف مواد معدنی و ویتامین است و انتخاب بسیار مناسبی به عنوان میوه و حتی میان وعده است.

کیوی همان گنجی است که مرا به ثروت رساند

کیوی خشک شکری

قیمت کیوی خشک شکری  مناسب است با این حال شما می توانید آن را در منزل خود نیز آماده کنید. کیوی خشک شده خانگی اگر در آفتاب خشک شود ممکن است رنگ آن تیره تر شود، زیرا نور خورشید مستقیما روی آن ها تابش می کند و در رنگ آن ها تغییر ایجاد می شود.

محصولات مورد نظر بعد از طی مراحل تولید به دو شکل فله و بسته بندی عرضه می گردند که این عامل در قیمت آن ها نقش مهمی دارد و باید گفت کیوی های خشک شده فله ای قیمت ارزان تری دارند، زیرا هزینه بسته بندی در آن ها وجود ندارد.

کیوی همان گنجی است که مرا به ثروت رساند

کیوی گلخانه ای

در کشور ما تولید کننده بسیار زیادی هستند که در کار کشت و زرع کیوی گلخانه‌ ای هستند زیرا به خاطر شرایط جوی نیز خاک حاصل خیزی دارند. از این رو می توانید با مناسب ترین قیمت کیوی گلخانه ای را درایران پیدا کنید این تولید کننده میوه های خود را بیشتر به صورت کلی به فروش می رساند.

یکی از مواردی که برای خرید این میوه مهم است این است که میوه های این محصول همگی سالم و بدون هیچ آفت و یا زدگی هستند و سایز یکسانی دارند بنابراین با قیمت مناسبی که دارند از فروش بالاتری برخوردار هستند. و همین موضوع باعث می‌شودمشتری بیشتری در داخل کشور و کشورهای دیگر داسته باشد و با قیمت مناسب می‌تواند این محصول را بفروشد.

کیوی همان گنجی است که مرا به ثروت رساند

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا