غرق در ثروتی که به آسانی به دست آوردم

تنها یک فکر اقتصادی درست می تواند شما را یک شبه پولدار کند البته من برای این یک شب چند ماه زمان گذاشتم و بازار هدفم را مشخص کردم و زمانی که در فضای اینترنت استارت زدم یک شبه تماس های زیادی با من گرفته شد و محصولات من را با حجم بالایی خریداری کردند که من به آسانی غرق در ثروت شدم.

روغن ایرانول

برای افرادی که قصد خرید روغن ایرانول دارند بررسی دو فاکتور API و SAE نیز مهم است تا بتوانند بهترین نوع روغن موتور را خریداری نمایند.

همان گونه که بیان شد تنوع بسیاری در تولید و عرضه روغن موتور دیده می شود که این تنوع هم در برند آن است و هم در کیفیت روغن موتور.

تنوع موجود را می توان از یک منظر به دلیل این دانست که برای تمامی خودرو ها از یک نوع موتور استفاده نمی شود به این معنا که تکنولوژی هایی که در تولید هر نوع موتور به کار رفته با دیگری متفاوت است روشن است که این تفاوت در ساختار موتور نیاز به روغن موتورهای متفاوت را نیز مطرح می کند.

از سوی دیگر آن چه که در خرید روغن موتور اهمیت دارد تاثیری است که بر عملکرد موتور خودرو دارد و تلاش بر این است که برای هر خوردو روغن موتوری تولید و عرضه شود که بهترین عملکرد را در کاهش اصطکاک و پاک سازی موتور داشته باشد.

غرق در ثروتی که به آسانی به دست آوردم

روغن پایه

روغن موتور ماده ی اصلی و حیاتی برای عملکرد مطلوب و دقیق موتور خودرو به شمار می آید. در این مقاله به معرفی کلی انواع روغن پایه بازار خرید و فروش عمده این محصول و همچنین بهترین قیمت و نحوه انتخاب آن می پردازیم.

برای عملکرد مطلوب موتور خودرو حتما باید از یک روغن موتور خوب و مناسب با طراحی موتور استفاده شود، اگر به این موضوع توجه نشود عمر مفید موتور به شدت کاهش پیدا میکند لذا روغن موتور نقش بسیار پر رنگ و با اهمیتی در حفظ سلامت و پایداری موتور دارد.

به همین دلیل جهت استفاده و تعویض این ماده باید از متخصصان فنی و کارآزموده خودرو بهره گرفت.

نام دیگر روغن موتور روانکار است، از زمانی که اتومبیل با موتور احتراق داخلی ساخته شد اهمیت و ضرورت روانکاری هم به وضوح در صنعت خودرو نمایان شد در ساخت و تولید روغن موتور از مواد و المان هایی استفاده می شود که کیفیت و مقدار آنها مستقیما در نحوه قیمت گذاری محصول اثر دارد.

غرق در ثروتی که به آسانی به دست آوردم

روغن موتور

مهمترین کاری که روغن موتور در موتور انجام میدهد کاهش اصطحکاک و جلوگیری از فرسایش در قطعات متحرک اجزای موتوردر زمان فعالیت است، روغن موتور صنعتی می تواند با قرار گرفتن در میان سطوح فلزی متحرک و تشکیل یک لایه محافظ مابین قطعات، از ساییدگی آنها جلوگیری کرده و حرکت آنها را بسیار راحتتر و روان تر می کند.

همچنین از تولید گرمای بیش از حد و بالا رفتن دمای موتور به دلیل کاهش اصطحکاک جلوگیری می کند. روغن موتورها در مدلهای مختلف و با کیفیت های گوناگون تولید و روانه بازار می شوند.

روغن موتور تمام سنتتیک تولید شده بر پایه گیاهی یکی از بهترین انواع روغنهای بسیار با کیفیت است که علاوه بر حفاظت از محیط زیست.

عملکرد بسیار مطلوبی برای روانکاری موتور اتومبیل دارد، از عمر مفید بالایی برخوردار است که با توجه به قیمت گرانتر این محصول نسبت به دیگر روغن ها در دراز مدت کاملا مقرون به صرفه است چون که این روغن احتیاج به تعویض کمتری نسبت به سایر مدل ها داشته و ماندگاری بیشتری دارد.

غرق در ثروتی که به آسانی به دست آوردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا