چشم انداز ثروت در حوزه پرتقال ثروتمندم کرد

وقتی ثروت در زندگی شما پیدا میشه، انقدر سریع افزایش پیدا میکنه که تعجب میکنین این ثروتها توی سالهای بی پولی کجا قایم شده بودند و من هم وقتی برای رسیدن به ثروت آینده ام را تصور کردم و در جهت رسیدن به آن تلاش کردم توانستم در حوزه انواع پرتقال که در ادامه مطلب آمده است به ثروت برسم.

پرتقال جنگلی

پرتقال كوهی برای مسافران مازندران بیشتر از سایر استان های شمالی آشناست و طعم آن حداقل یك بار بر دهانشان نشسته است، اگر در تابستان و یا هر شرایط زمانی، بخصوص از محورهای مواصلاتی مازندران به سمت پایتخت عبور كنید وانت بارهایی را خواهی دید كه پرتقال جنگلی با نام پرتقال كوهی می فروشند.

اما پرتقال كوهی نامی است كه فروشندگان به دلیل باور به جذابیت و سلامت محصولاتی كه از كوهستان می آید بر روی آن گذاشته اند در حالی كه نام واقعی آن، پرتقال «والنسیا» است.

كوه و كوهی بودن، همیشه نماد برگرفته از طبیعت، طبیعی بودن و خلوص را به ذهن متبادر می كند و در مورد پرتقال های والنسیا نیز این موضوع در كنار بی خبری مسافران و برخی مردم بومی محلی نیز در تقویت برچسب كیمیا بودن پرتقال والنسیا می افزاید.

پرتقال والنسیا یا تابستانه از خانواده مركباتی است كه اندازه آن متوسط با جثه ای سفت، گوشتی و پرآب می باشد، دارای پوستی نسبتا كلفت، معطر و خوش طعم است.

چشم انداز ثروت در حوزه پرتقال ثروتمندم کرد

پرتقال خشک

خطر ابتلا به سرطان هایی مانند سرطان ریه، سینه، خون و سرطان پوست به دلیل وجود ماده لوموئید در پرتقال کاهش می یابد. خوردن دمنوش پرتقال خشک شده و حتی پودر پرتقال خشک، شما را از ابتلا به این موارد در امان نگه می دارد. از طرفی دیگر، رادیکال های آزاد از عوامل اصلی ایجاد تومور در بدن هستند که ویتامین C موجود در میوه پرتقال از اندام های بدن در برابر این رادیکال ها محافظت می کند.

افزایش ضربان قلب می تواند در پی عوامل مختلفی بروز کند. مواد غذایی حاوی پتاسیم مانند میوه خشک پرتقال از این مشکل جلوگیری کرده و ضربان قلب را تنظیم می کند. پس داشتن این ماده معدنی الکترولیتی را می توان به عنوان خاصیت میوه خشک پرتقال معرفی کرد.

پس از بررسی خواص میوه خشک پرتقال نوبت به ارائه توضیحاتی در مورد نحوه تهیه آن می رسد. اولین مرحله این است که پرتقال مناسب را برای خشک کردن انتخاب کنید. میوه ای که نه زیاد پرآب و نه بدون آب و خشک باشد. همچنین به رسیده بودن آن دقت کنید و پرتقالی را خشک کنید که نه زیاد نرم و له و نه با پوستی ضخیم باشد.

چشم انداز ثروت در حوزه پرتقال ثروتمندم کرد

پرتقال خونی

پرتقال خونی به دلیل دارا بودن مقادیر بسیاری آنتو سیانین برای درمان بیماری‌های قلبی بسیار مفید است.

پرتقال خونی حاوی رنگدانه‌های قرمز رنگ شفابخشی است که دانشمندان معتقدند آب این پرتقال برای درمان بسیاری از اختلالات پزشکی از جمله چاقی، بیماری‌های قلبی و حتی سندروم درد روده بزرگ مفید است.

پرتقال‌های خونی حاوی مقادیر بسیاری آنتو سیانین هستند و رنگدانه‌های قرمز، بنفش و آبی این میوه از بدن در برابر بیماری‌های بسیاری محافظت می‌کند.

مطالعات نشان می‌دهد که آب پرتقال خونی از چاق شدن جلوگیری می‌کند و افرادی که آب پرتقال خونی می‌نوشند در مقایسه با کسانی که از آب پرتقال معمولی استفاده می‌کنند، کمتر در معرض حملات قلبی و عروقی قرار می‌گیرند.

در یک تحقیق از میان ۲۵ داوطلبی که صبحانه مفصلی میل می‌کردند افرادی که آب میوه پرتقال خونی می‌نوشیدند به مراتب کمتر از دیگر افراد در معرض حملات قلبی و عروقی قرار گرفتند.

چشم انداز ثروت در حوزه پرتقال ثروتمندم کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا