بیسکویت تلخی فقر در زندگی ام را از بین برد

خوب در خاطر دارم که روزهای من هم در فقر و بی پولی دست و پا می زدم اما با یاری خداوند و آموزش های اساتید توانستم وارد حوزه تجارت شده و با تولید و عرضه انواع بیسکویت بتوانم خود را از فقر رها سازم و به درآمدی بالا برسم.

بیسکویت بادامی

یکی از کالری‌های مقوی برای پذیرایی از مهمان و مهمانی‌ها بیسکویت بادامی است و قیمت‌های متفاوتی دارد و همچنین برای خرید بیسکوییت پذیرایی و نارگیلی و کره ای می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بیسکوییت نوعی خوراکی و تنقلات است که ماده ی اصلی آن آرد است و از دو کلمه ی لاتین bis به معنای دوبار و coquere به معنای پخته شده گرفته شده است و در کل معنای دوبار پخته شده می دهد و این به آن باز می‌گردد که اول بیسکوییت را می پختند و سپس درون یک فر به آرامی خشک می کردند.

بیسکویت تلخی فقر در زندگی ام را از بین برد

بیسکویت پذیرایی

بیسکویت پذیرایی را برخلاف کوکی‌ها و شیرینی‌های دیگر به راحتی می توان در فضای باز نگه داری کرد و دلیلش نحوه ی پخت بیسکوییت است که در مرحله ی اول بیسکوییت را به مدت چند دقیقه در فر قرار می دهند و بعد از برشته شدن از فر خارج می کنند و بعد دوباره بیسکوییت را به فر در حال سرد شدن باز می گردانند و به این صورت بیسکوییت قابل نگهداری در هوای آزاد هستند.

البته که استثناهایی نیز در تهیه ی بیسکوییت و نحوه ی پخت آنها وجود دارد و برخی از آنها سرخ می شوند و برخی مانند بیسکوییت ایتالیایی خمیر اول درون اجاق گاز پخته می شود و سپس می گذارند تا خنک شود و بعد از خنک شدن آن را برش می زنند و دوباره در حرارت بالا ان را سرخ می کنند.

بیسکویت تلخی فقر در زندگی ام را از بین برد

بیسکویت شور

در قرون وسطی استفاده از تخم مرغ و بسیاری از مغزها در تهیه ی بیسکویت شور رایج بود و همچنان نیز رایج است  که این فرایند بسیار به ترد شدن بیسکوییت کمک کرد و پس از آن در قرون ۱۸ و ۱۹ بیسکوییت‌های یخچالی تولید شدند و در قرن ۱۹ فرآورده های شیمیایی مثل بی کربنات سدیم یا جوش شیرین در تولید کلوچه ها و بیسکوییت‌ها به کار گرفته می شود.

یک دغدغه ی مهم و امروزی افراد استفاده از محصولات غذایی صنعتی است به دلیل وجود نگهدارنده های شیمیایی در بیسکوییت‌ها و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کند نگران هستند.

ولی از جمله مزایای بیسکویت نسبت به دیگر محصولات مشابه این است که غالب میکروارگانیسم‌ها در حضور رطوبت امکان رشد دارند و رطوبت بیسکویت بسیار پایین و معمولاً کمتر از ۳ درصد می ‌باشد، به همین دلیل بیسکویت نیازی به استفاده از مواد نگه ‌دارنده ندارد و در مقایسه با محصولات مشابه در آن از هیچ نوع ماده نگه ‌دارنده ‌ای استفاده نمی ‌شود و همین امر سالم‌تر بودن بیسکویت را ثابت می کند.

بیسکویت تلخی فقر در زندگی ام را از بین برد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا