با وارد شدن پول در زندگی ام هیچ کمبودی ندارم

از بچگی دوست داشتم تا فرد ثروتمندی شوم اما نمی دانستم به زودی این اتفاق خوب در زندگی من با روغن های صنعتی خواهد افتاد و من الان تمام آرزوهای کودکی خود را به واقعیت تبدیل کردم و شما هم با انتخاب یک محصول درست می توانید کسب و کار بی نظیری را شروع کنید.

روغن پایه

شناسایی این عوامل موجب شده تا انواع روغن پایه تولید شده و برای روانکاری خودرو ها مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه به بررسی عواملی که سبب آسیب به موتور خودرو و از کار افتادن قطعات آن می شود می پزداریم که اگر شما نیز علاقه مند هستید تا از این موارد اطلاع یابید می توانید با ما همراه باشید.

جدیدترین روغن موتور با پیشرفت های ایجاد شده در حوزه تولید موتور، روغن موتور مورد نیاز برای آنها نیز تغییر کرده است و با بهره گیری از جدیدترین فرمولاسیون ها تولید شده و در بازار روز با قیمت هایی متفاوت به نسبت نسل های قبل به فروش می رسد.

بر روی تمامی موتورهای تولید شده بخشی قرار دارد که می توان از طریق آن به موتور خودرو روغن افزود.

عملکرد اصلی که روغن موتور در خودرو کاهش میزان اصطکاک در بین قطعات متحرک آن است که با این فرآیند موجب کاهش در میزان سایندگی قطعات خودرو و افزایش طول عمر آن ها می شود که مساله ای بسیار مهم می باشد.

با وارد شدن پول در زندگی ام هیچ کمبودی ندارم

روغن موتور

به عنوان یک نوع ماده تمیز کننده روغن موتور را نام می برند که می تواند لجن و لاک را در موتور خودرو به خود جذب کرده و به تمیز شدن موتور خودرو کمک کند، تولید لجن و لاک امری اجتناب ناپذیر است و تنها کاری که می توان انجام داد پاکسازی موتور با استفاده از یک روغن موتور باکیفیت است.

از گذشته روغن موتور در کارخانه های مرتبط با تولید محصولت مورد نیاز برای موتور تولید می شده است اما در طی سال ها روغن موتور با تغییراتی بسیاری همراه بوده است و سبب شده تا جدیدترین روغن موتور های تولید شده کیفیت بالایی داشته باشند و بیشترین میزان کارکرد را نیز داشته باشند.

روغن موتورهایی که با اصطلاح مینرال و یا روغن موتور معمولی شناخته می شوند بدترین نوع روغن موتورها هستند که روال تولید ساده ای دارند و در حال حاضر قابلیت استفاده برای خودرو های جدید را ندارند.

با وارد شدن پول در زندگی ام هیچ کمبودی ندارم

روغن ایرانول

روغن موتور سنتتیک و روغن ایرانول را می توان از بهترین نوع روغن های موجود در بازار به حساب آورد که به دلیل تولید از مواد مصنوعی گرانروی های ویژه ای دارند و می توانند در شرایط مختلف بهترین عملکرد را برای موتور خودرو ایجاد کنند و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می باشند.

انتخاب این گروه از روغن موتور سبب می شود تا هر نوع موتور بهترین عملکرد خود را در زمان حرکت خودرو داشته باشد.

سومین گروه روغن موتوری که در بازار عرضه می شود حد وسطی برای دو نوع قبلی به حساب می آید که بیشترین میزان تولید روغن موتور را نیز به خود اختصاص داده است این نوع روغن موتور ترکیبی از مواد مورد استفاده شده برای تولید دو روغن اشاره شده می باشد، روغن نیمه سنتتیک انتخب بسیاری از افراد برای خودرو می باشد.

قیمت روغن موتور تنوع در حوزه تولید روغن موتور و قیمت آن بسیار بالا است این محصول توسط بسیاری از کارخانه ها در ایران و خارج از ایران ساخته می شود که به سبب همین امر با کیفیت های مختلف و در ویسکوزیته های متفاوت در بازار عرضه می شود.

با وارد شدن پول در زندگی ام هیچ کمبودی ندارم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا